سیدیونس حسینی‌عالمی درباره آخرین جزییات قتل خانوادگی در ساری اظهار کرد: حسب گزارش مأموران کلانتری مبنی بر وقوع دو فقره مرگ مشکوک در خیابان فرهنگ در شهرستان ساری و با توجه به حساسیت موضوع دستورات قضایی صادر شد. وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بازپرس ویژه جنایی به همراه پزشکی قانونی به محل وقوع جرم حاضر شدند.
کد خبر: ۶۳۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ 19 July 2018

ایران نوشت: سیدیونس حسینی‌عالمی درباره آخرین جزییات قتل خانوادگی در ساری اظهار کرد: حسب گزارش مأموران کلانتری مبنی بر وقوع دو فقره مرگ مشکوک در خیابان فرهنگ در شهرستان ساری و با توجه به حساسیت موضوع دستورات قضایی صادر شد. وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بازپرس ویژه جنایی به همراه پزشکی قانونی به محل وقوع جرم حاضر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خاطرنشان کرد: این قتل در یک منزل استیجاری در خیابان فرهنگ اتفاق افتاده است، به‌طوری که طی تحقیقات به عمل آمده بین "ن – ر" ( دختر) و "ا- ر" (پدر) در منزل درگیری بوجود می‌آید که با ورود "ف – ت" (مادر) به خانه این درگیری‌ها شدت گرفته که متأسفانه هر دو خانم مورد ضرب و شتم با چاقو قرار گرفته و توسط پدر به قتل می‌رسند.

این مقام قضایی بیان کرد: قاتل بعد ار ارتکاب به قتل اقدام به خودزنی با چاقو کرده که در نهایت منجر به فوت می‌شود. به گفته حسینی‌عالمی، اجساد جهت بررسی بیشتر و دستیابی به نتایج جامعه به پزشکی قانونی منتقل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار