مدیر آموزش و پرورش آمل
مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: 99 دانش‌آموز آملی رتبه‌های برتر سه و دو ‌رقمی را در کنکور سراسری کسب کردند.
کد خبر: ۶۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 27 July 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، حمید محمدنسب اظهار کرد: دانش‌آموزان آملی امسال در کنکور سراسری همانند سال‌های گذشته درخشش خوبی داشتند و توانستند رتبه‌های برتر را از آن خود کنند.
وی افزود: هم‌اکنون حدود 99 دانش‌آموز آملی توانستند در گروه‌های مختلف کنکور سراسری سال جاری رتبه سه‌رقمی و دو رقمی را به نام خود ثبت کنند.
محمدنسب با اشاره به اینکه در گروه‌های مختلف علوم تجربی، ریاضی فیزیک، زبان خارجه، علوم انسانی و هنر دانش‌آموزان این شهرستان خوش درخشیدند، تصریح کرد: معین علا یکی از دانش‌آموزان آملی بود که مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی مشغول به تحصیل بود و با استفاده از توانمندی‌های خود به رتبه هشت کنکور سراسری در گروه علوم تجربی دست یافت.
مدیر آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه هرساله دانش‌آموزان این شهرستان یکی از رتبه‌های تک‌رقمی را به نام خود ثبت می‌کنند، عنوان کرد:‌ سال گذشته امیر نوری‌پور هم در رشته ریاضی و فیزیک توانست به رتبه 9 کنکور سراسری دست پیدا کند.
این مسئول با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مراکز استعدادهای درخشان و نمونه دولتی اخلاق‌مدار و قانون‌مند هستند و برای نظم و انضباط اهمیت خاصی قائل هستند، بیان کرد: این دانش‌آموز با توجه به سکونت در روستای عباسا شهرستان نور، حدود هفت سال در آمل مشغول به تحصیل است.
محمدنسب با اشاره به درصدهای چشم‌گیر معین علا در کنکور سراسری، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان دیگر که قصد درخشش در کنکور سراسری آینده را دارند می‌توانند با استفاده از چهره‌های برجسته کنکور، آنها را به عنوان الگو قرار دهند و از آنها درس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار