در چهارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور پنجشنبه، یازدهم بهمن ماه و از ساعت ۱۴ دو تیم خونه به خونه بابل و گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۷۰۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ 30 January 2019

سیرجانی ها که بدنبال ادامه روند مثبت و رو به رشد خود و خواستار تداوم صدرنشینی هستند قطعا در این بازی برای کسب سه امتیاز راهی میدان مسابقه می شوند چرا که به خوبی می دانند تک تک امتیازات بازی های خانگی و خارج از خانه در پایان فصل می تواند در مشخص کردن تیم های صعود کننده تعیین کننده باشد، بابلی ها نیز که این روزها اوضاع و احوال چندان خوبی ندارند و در انتهای جدول رده بندی به سر می برند در این بازی خانگی هدفی جز پیروزی در سر ندارند و برای کم کردن فاصله امتیازاتشان با سایر تیم ها به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرم دارند به همین جهت از هیچ تلاشی برای برتری در این بازی فرو گذار نخواهند کرد، از همین روی می توان گفت این دیدار برای دو تیم چندان هم آسان نخواهد بود چه گل گهری که در صدر جدول جای دارد و چه خونه به خونه ای که در انتهای جدول قرار دارد.

بابلی ها هفته گذشته در دیداری خارج از خانه با دو گل مغلوب تیم فجر شهید سپاسی شدند تا روند ناکامی هایشان ادامه پیدا کند اما سیرجانی ها در دیداری سخت و نفس گیر موفق شدند در خانه از سد تیم سخت کوش نود ارومیه عبور کنند و صدرنشینی خود را تداوم بخشند.

تیم فوتبال خونه به خونه تا بدین جای کار از هفده دیدار گذشته سه پیروزی، پنج تساوی و نه شکست را بدست آورده است و جزو سه تیمی است که کمترین تعداد پیروزی و بیشترین تعداد شکست را در کارنامه دارد! تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز یازده پیروزی، شش تساوی و یک شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده است، کسب بیشترین برد و کمترین شکست آماری است که از عملکرد شاگردان وینگو تا بدین جای کار بر جای مانده است.

تیم میزبان این دیدار با گذشت هفده هفته از مسابقات در مصاف با حریفان ده گل به ثمر رسانده و بیست و یک گل نیز دریافت کرده است و این یعنی میانگین یک گل خورده در هر دیدار! که آمار جالبی به نظر نمی رسد، تیم مهمان اما در تقابل با رقبا موفق شده است سی و پنج بار توپ را از خط دروازه ها عبور دهد و در مقابل شانزده بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است.

اگر چه آمار و ارقام به جای مانده از عملکرد دو تیم حکایت از برتری تیم گل گهر سیرجان دارد اما وینگو و شاگردانش به خوبی می دانند که غرور و دست کم گرفتن تیم ها بواسطه جایگاهشان در جدول می تواند آفتی برای ادامه روند پیروزی ها و موفقیت هایشان باشد از همین روی بدون توجه به نام رقبا و جایگاه آنها در جدول رده بندی پای به میدان مسابقه می گذارند تا با پیروزی و کسب امتیازات لازم در هر بازی بتوانند به رویای خود که همان صعود به لیگ برتر است جامع عمل بپوشانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار