مدیر بورس منطقه‌ای مازندران گفت: ارزش ریالی معاملات در تالار بورس استان از ابتدای امسال تاکنون، به بیش از یک‌هزار و 495 میلیارد ریال رسید
کد خبر: ۷۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 06 August 2015
به گزارش تابناک نقل ازخبرگزاری فارس در شهرستان ساری، علی جعفری اظهار کرد: در هفته منتهی به چهارشنبه 14 مرداد ماه امسال، طی پنج روز معاملاتی، تعداد 31 میلیون و 564 هزار و 771سهم به مبلغ بیش از 51 میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای مازندران دادوستد شد.
وی بیان کرد: ارزش ریالی سهام خریداری شده 27 میلیارد ریال و ارزش فروش سهام 24 میلیارد ریال بود.
مدیر بورس منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه ارزش ریالی معاملات در تالار بورس استان از ابتدای امسال تاکنون، به بیش از یک‌هزار و 495 میلیارد ریال رسیده‌است، گفت: متوسط ارزش معاملات روزانه نیز در مدت مشابه 18 میلیارد ریال بوده‌ است.
جعفری تصریح کرد: در این هفته سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق، پارس خودرو، ایران خودرو دیزل، ملی صنایع مس ایران و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بیشترین ارزش معاملات استان را به خود اختصاص دادند.
وی با اعلام اینکه 53 درصد از کل سهام مبادله شده در این هفته مربوط به خرید و 47 درصد مربوط به فروش سهام بوده‌ است، اضافه کرد: شاخص قیمت نیز با 330 واحد کاهش نسبت به هفته‌ قبل، به 66 هزار و 451 واحد رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار