راه های روستایی در مناطق هزارجریب نکا و هزار جريب بهشهر در حال بازگشایی است.
کد خبر: ۷۲۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 23 March 2019

راه های روستایی در مناطق هزارجریب نکا و هزار جريب بهشهر در حال بازگشایی است.

 مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای مازندران افزود: در هزارجریب بهشهر راه روستایی سرخ کیله، قریب محله، رودبار و پل گلورد بازگشایی شد.

محمدزاده گفت: با توجه به پیش بینی بارش ها در محورهای مواصلاتی نیروهای راهدار در مناطق پرخطر جاده ای و محورهای اصلی به حالت آماد باش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با تاکید بر اینکه تا ظهر امروز محور ارتباطی هزارجریب به دامغان نیز بازگشایی می شود افزود: در هزارجریب نکاٰ و روستاهای نوده، بندبن، لترگاز و زروم و کلا نیز برف سنگین تا حدود 2 متر وجود دارد و تلاش نیروهای راهداری بربازگشایی این محورهای روستایی است.

او با اشاره به برنامه ریزی برای استقرار نیروهای راهداری در مناطق و شریان های اصلی تصریح کرد: با توجه به بارندگی های پیش بینی شده و احتمال طغیان رودخانه های تلار ، تجن و دیگر رودخانه های کوچک منطقه همزمان از ظرفیت همه دستگا ههای امدادی، راهداری، سپاه و بسیج سازندگی باید استفاده کرد.

محمدزاده همچنین در خصوص آخرین تردد در محورهای مواصلاتی مازندران هم گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 623 هزار خودرو وارد استان شده اند و 434 هزار خودرو هم از استان خارج شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران همچنین با بیان اینکه تردد درون استانی نیز به میزان 11 میلیون و 800 هزار خودرو به ثبت رسید افزود: مازندران در این مدت چهارمین استان پرتردد کشور بوده است و محورهای ساری به قائمشهر و برعکس و محور محمود آباد و آمل نیز محورهای پرتردد استان بوده اند.
http://www.iribnews.ir/00A0Mx

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار