مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:
شب گذشته خبری مبنی بر کشف جسد پیرزن و پیرمرد بهشهری در منزل مسکونی به پزشکی قانونی و نیروی انتظامی این شهرستان گزارش و کارشناسان پزشکی قانونی برای پیگیری بیشتر به منطقه اعزام شدند.
کد خبر: ۷۴۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ 17 May 2019

به گزارش تابناک مازندران، شب گذشته خبری مبنی بر کشف جسد پیرزن و پیرمرد بهشهری در منزل مسکونی به پزشکی قانونی و نیروی انتظامی این شهرستان گزارش و کارشناسان پزشکی قانونی برای پیگیری بیشتر به منطقه اعزام شدند

قتل ناچوانمردانه پدر و مادر شهید نجفی در بهشهر

 

شواهد حکایت از قتل این زوج دارد و جزئیات بیشتر حادثه به دلیل فرار قاتل یا قاتلین پس از دستگیری اعلام خواهد شد.

یک منبع آگاه در بهشهر گفت: پدر شهید عیسی نجفی و همسرش دیشب به وسیله چاقو توسط فرد یا افرادی در منزل مسکونی خود کشته شدند.

بر  این اساس، قاتل یا قاتلین متواری شدند و منابع امنیتی و انتظامی در جستجوی مظنونان این حادثه هستند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران نیز با بیان اینکه پیرمرد کشته شده حدودا ۷۳ و خانم حدودا ۵۴ سال سن داشتند، افزود: با تایید خبر کشف جسد یک گروه از کارشناسان پزشکی قانونی برای پیگیری بیشتر به منطقه اعزام شدند.

علی عباسی گفت: جسد این زوج بهشهری به پزشکی قانونی ساری منتقل و علت مرگ آنان پس از آزمایش‌ها و کالبدشکافی متخصصان پزشکی قانونی استان اعلام خواهد شد.

البته بانویی که کشته شده همسر دوم پدر شهید نجفی بود.

مراسم تشییع پیکر پدر بزرگوار سردار شهید عیسی نجفی و همسر مکرمه اش ساعت 15:30 روز شنبه مورخه 97/02/28 از مسجد امام جعفر صادق (ع)بهشهر (نقاشمحله) و به اقامه نماز توسط امام جمعه محترم شهرستان بهشهر برگزار می گردد.

 مسعود پاشنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
خدا قاتلو لعنت کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
لا اله الا ا...
شهدا شرمنده ایم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
لا اله الله خدایا به تو پناه میبریم ازاین سنگدلان کافر خدایا هرچه زودتر انتقام خون بناحق ریخته این پدر شهید بزرگوار وهمسرش را بگیر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار