معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز گفت: : بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه ناشی از مصرف مواد مخدر است که در این راستا باید آگاهی جامعه به ویژه خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان در زمینه مضرات مواد مخدر افزایش یابد.
کد خبر: ۷۴۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ 28 May 2019

محمد جواد برزگر منشادی در جلسه سناد مبارزه با مواد مخدر با قدردانی از تلاش نیروهای مختلف در امر مبارزه با مواد مخدر افزود: دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در سال گذشته نقش مهمی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر داشته اند

وی بیان داشت: براساس منویات مقام معظم رهبری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی نباید به کارهای معمولی و جاری دستگاه‌ها اکتفا شود بلکه باید کار فوق العاده ای و تلاش مضاعف صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز افزود: سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر نزدیک است و انتظار است که اقدام های ویژه‌ای از سوی دستگاه‌های مختلف هدف انجام شود.

برزگر منشادی با بیان اینکه در حال حاضر اعتیاد معضل یک قشر خاص نیست گفت: در تمام آسیب‎های اجتماعی که وجود دارد ردپای اعتیاد دیده می شود و این در حالی است که در صورت عدم مراقبت‌های لازم و نداشتن مهارت‎های زندگی این معضل گریبان گیر هر فرد در هر جایگاه و مقامی خواهد شد، بنابراین تمام اقشار جامعه در معرض تهدید خواهندبود.

وی مواد مخدر را یکی از آثار مهم ایجاد آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست و خاطر نشان کرد: بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه ناشی از مصرف مواد مخدر است که در این راستا باید آگاهی جامعه به ویژه خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان در زمینه مواد مخدر افزایش یابد.

در این جلسه مقرر شد فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی در خصوص ضررهای مواد مخدر توسط دستگاه های اجرایی و رسانه ها انجام شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار