مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: در حالی در برخی از رشته های ورزشی مازندرانی ها نقش مهمی در قهرمانی کشور دارند ، اماتصمیم گیران در وزارت ورزش و فدراسیون ها نسبت به اعزام مدیران ،مرییان و خبرنگاران مازنی به مسابقات خارج از کشور بی توجهی می کنند.
کد خبر: ۷۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 12 August 2015
به گزارش تابناک نقل از مازندلیگ حبیب حسین زادگان روز دوشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران مازندران در ساری ضمن یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، افزود: اینکه مدیران، مربیان و خبرنگاران باید در مسابقات قهرمانی خارج از کشور اعزام شوند، سهم خواهی نیست بلکه حق است.
وی با بیان اینکه این مقوله را با جدیت از وزیر ورزش و جوانان پیگیری می کنم، اظهار داشت: فدراسیون ها باید نسبت به اعزام خبرنگاران مازندرانی به مسابقات خارج از کشور بیشتر بها بدهند ،چراکه در بیشتر رشته های ورزشی این استان دارای بازیکن است.
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از سفرسجادی و هاشمی از معاونان وزیر ورزش و جوانان به استان خبر داد و گفت: در این سفر علاوه بر اینکه خواسته به حق اعزام خبرنگاران به مسابقات خارجی به ویژه المپیک ریو برزیل را دنبال می کنم، نسبت به تخصیص ویژه اعتبار برای اتمام پروژه های ورزشی و حل مشکلات ورزشکاران المپیکی نیز اقدام می شود.
مازندران با دارا بودن 157 هزار ورزشکار سازمان یافته از قطب های ورزشی کشور در کسب مدال به شمار می رود .
پارسال ورزشکاران مازندران موفق به کسب 334 مدال جهانی، آسیایی و بین المللی شدند که از این تعداد ، 155 مدال در مسابقات جهانی و آسیایی و 179 مدال نیز در مسابقات بین المللی کسب شد.
حسین زادگان با بیان این نکته که تمامی هیات های ورزشی مازندران با مشکل کمبود اعتبار مواجه هستند، بیان داشت: فضاهای ورزشی نیمه کاره استان نیز به اعتبار خاصی نیاز دارد.
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران ضمن قدر دانی از زحمات خبرنگاران بر لزوم پیگیری شجاعانه مطالبات مردمی تاکید کرد و گفت: امروز در حوزه ترویج اهمیت انجام ورزش همگانی به همکاری رسانه ها نیاز است.
در این نشست خبرنگاران ورزشی مازندران به صورت جدی مطالبات خود را در زمینه حضورشان در مسابقات مختلف ورزش قهرمانی استانی، ملی و خارج از کشور مطرح کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار