رئیس پلیس راه مازندران گفت: چهارشنبه هفته جاری نیز همانند هفته‌های گذشته شاهد بالا رفتن حجم ترافیک هستیم به‌طوری‌که در ساعات آینده در میزان ترافیک افزوده خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ 31 July 2019

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با فارس از شهرستان ساری درباره آخرین وضعیت ترافیک در محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: چهارشنبه هفته جاری نیز همانند هفته‌های گذشته شاهد بالا رفتن حجم ترافیک هستیم به‌طوری‌که در ساعات آینده در میزان ترافیک افزوده خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: همچنین در هفته‌های اخیر شاهد افزایش تصادفات هستیم که بیشتر تصادفات مربوط به بومیان است و ضرورت دارد با صبوری بیشتری در محورهای استان تردد کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه معمولا چهارشنبه‌ها با آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران از راه می‌رسد، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلی از محور هراز و همچنین ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان، اظهار کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین بحث محدودیت مقطعی محور کیاسر نیز معمولا روزهای جمعه باتوجه به افزایش بار ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 21824420 و 21824434 با پیش شماره 011 در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار