کد خبر: ۷۷۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲ 03 September 2019

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه شروع و تا ۲ بامداد روز شنبه شانزدهم شهریور ادامه خواهد داشت.

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه پانزدهم تا ۲ بامداد روز شنبه شانزدهم شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.

- تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است.

- تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ فردا (چهارشنبه) و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۴ و ۱۵ شهریور) از محور هراز ممنوع است.

تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جمعه پانزدهم شهریور از  رودهن به سمت آمل  ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همین روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) بصورت یک طرفه خواهد بود.

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی سیاه بیشه، هوای امروز جاده کندوان ابری و دمای هوا نیز ۱۴ درجه سانتیگراد است. همچنین هوای روز چهارشنبه این محور کوهستانی نیمه‌ابری گاهی ابری و مه‌آلود و دمای هوا نیز در این روز ۱۲ تا ۲۲ درجه سانتیگراد در نوسان است.

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی سیاه‌بیشه، هوای روز پنجشنبه در این محور کوهستانی نیمه‌ابری گاهی ابری و مه‌آلود است و دمای هوا هم ۱۰ تا ۲۱ درجه پیش بینی شده است. همچنین هوای روز جمعه در جاده کندوان نیمه‌ابری گاهی ابری و مه‌آلود پیش بینی شده و دمای هوا نیز ۱۳ تا ۲۳ درجه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار