نساجی یکی از 9 تیم بدهکار لیگ است. این تیم که با 2 میلیارد 700 میلیون تومان بعد از پاس در رده دوم جدول بدهکاران قرار دارد. پاس با 4 میلیارد تومان صدرنشین تیم های بدهکار است.
کد خبر: ۷۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 17 August 2015
به گزارش تابناک نقل از مازندليگ به روایت از ز ورزش سه،مدیرعامل نساجی با اطمینان می گوید نگران انجام بازی نیست ، چون خودش در فدراسیون بوده و به رای صادره هم اعتراض کرده است.
مدیرعامل تیم نساجی مازندران به ورزش سه گفت : هنگام صحبت های آقای حسن زاده در فدراسیون فوتبال بودم و به رای صادره هم اعتراض کردم و ضمناً هیچ مشکلی نساجی نساجی را تهدید نمی کند.
درودگر در ارتباط با بدهی 2 میلیارد و 700 میلیونی نساجی می گوید : این بدهی ها مال قبل است. در دوره مدیریت من نساجی هیچ گونه بدهی نداشته و این در قرارداد من و پرهام و وجود دارد.
آیا پرهام در صورتیکه مقامات به او زمین ندهند دست از حمایت نساجی بر می دارد ؟ درودگر که مدیرعامل نساجی است در این خصوص پاسخ روشنی نمی دهد و می گوید من بی خبرم.
 
و اما سرمربی سابق نساجی در ارتباط با طلبش از نساجی گفت : من از نساجی طلبکار هستم ولی برای وصول آن هیچ شکایتی نکرده ام و نمی دانم چه کسانی از نساجی شکایت کرده اند. امیدوارم مشکلات این تیم برطرف شده و بتواند با قدرت در لیگ حاضر شود.
دست نشان در باره ماشین سازی می گوید : تیم برای ورود به بازی ها آمادگی خوبی دارد و قصد داریم با ماشین سازان به لیگ برتر صعود کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار