معرفی پیمان حسینی از سوی مجله فرانس‌فوتبال
مجله معروف دنیای فوتبال در شماره جدید خود در روز سه‌شنبه پیمان حســینی دروازه‌بان مازنی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را جز ۱۰ اسطوره برتر تاریخ فوتبال ساحلی جهان معرفی کرد.
کد خبر: ۷۸۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ 17 October 2019

به گزارش تابناک مازندران ، در بخشــی از گزارش مجله فرانس فوتبال با تیتر “۱۰ اســطوره فوتبال ســاحلی” آمده است: در فوتبال، ســتاره‌ها همیشــه در زمین چمن نیستند بلکه ســتاره‌هایی هم هســتند که روی ماسه بازی می‌کنند. در فاصله یک مــاه مانده به رقابتهای جهانی این رشــته، روی ســتاره‌های تاریخ فوتبال ســاحلی تمرکز و آنها معرفی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، این مجله در ادامه به معرفی ۱۰ بازیکــن برتر تاریخ این رشته پرداخته و از آنها به عنوان اسطوره فوتبال ساحلی یاد کرده است. ژوائو ویکتور از پرتغال، نِنم از برزیل، رومیرو امارلی از اســپانیا، اریک کانتونا از فرانسه، جونیور از برزیل، دیان اســتانکوویچ از ســوئیس، هیمانــو تائیارویی از هائیتی، الســاندرو التوبلی از ایتالیــا، پیمان حســینی از ایران و ایلیــا لئونوف از روســیه، بازیکنانی هســتند که فرانس فوتبال به اختصار اطلاعاتی دربارهشــان منتشر کرده است.

فرانس فوتبال درباره پیمان حســینی در این گزارش نوشته است:
تم فوتبال ســاحل ایران در سال‌های اخیر در رده بین‌المللی پیشــرفت قابل توجهی داشته و یکی از دلایل مهم چنین پیشــرفتی را باید پیمان حسینی دانســت. دروازه‌بان تیم ملی ایــران به عنوان یکی از بهترین بازیکنان در پســت خودش در نظر گرفته می‌شود و واکنش‌های او درون دروازه، در اینترنت
دست به دست چرخیده است. از سال ۲۰۱۴، سال
که نام او به صورت جدی در فوتبال ساحلی بر سر زبان افتاد تا همین روزها، پیشــرفت این دروازه‌بان فوقالعاده و چشــمگیر بوده اســت. او آنقدر درخشــید که سرانجام در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین دروازه‌بان دنیا در این رشــته از ســوی فیفا انتخاب شــد. آن سال، همان سالی بود که ایران عملکرد زیبایی در رقابتهای جام جهانی داشت و توانست به عنوان سومی دنیا برسد. البته که با وجود ستارههایی مثل پیمان حســینی در آن رقابتها، مشــخص شد که آن عنوان ســومی اتفاقی نبوده اســت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار