مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت متروی تهران امروز بیش از ۴۵۰هزار مسافر را رایگان جابجا کرد .
کد خبر: ۷۸۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 19 October 2019

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ؛ در روز شنبه ۲۷مهر ماه ۹۸ همزمان با پیاده روی اربعین حسینی در تهران از ابتدای صبح به صورت رایگان تا ساعت ۱۸:۰۰ در تمام خطوط یک؛ دو؛ سه؛ چهار، پنج، شش و هفت متروی تهران و حومه ارایه خدمت رسانی کرد.
بر این اساس در این روز بیش از ۴۵۰هزار نفر توسط این ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری جابجا شدند .
شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در روز اربعین با آمادگی کامل و بکارگیری تمامی امکانات خود به خدمت رسانی به شهروندان و شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین حسینی در تهران پرداخت و با تلاش پرسنل این شرکت سعی شد تا ضمن ارایه سرویس دهی منظم، محیطی امن را برای شهروندان و مسافران محترم ایجاد کند.
بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای صبح امروز فاصله حرکت قطارها در خطوط یک، دو متروی تهران تا ۳و نیم دقیقه کاهش یافت تا جابجایی مسافران تسهیل شود.
همچنین به منظور سهولت در جابجایی مسافران در خطوط درون شهری ۳۰ قطار فوق العاده نیز اعزام شد.
امسال با توجه به راه اندازی خط شش به طول ۱۰ کیلومتر با چهار ایستگاه میدان شهدا، امام حسین(ع)، بعثت و دولت آباد توانستیم خدمات مناسبی را به شهروندانی که از این خط جهت رسیدن به این مراسم داشتند، ارائه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار