سرمربی نساجی اعلام کرد که احتمالا مقابل تراکتور از چند بازیکن مصدوم خود استفاده می‌کند.
کد خبر: ۷۹۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴ 20 October 2019

 رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور در نشست خبری گفت: از نظر شرایط فوتبالی در دو بازی اخیر نتایج خوبی کسب نکردیم. به همین دلیل تمرینات خوبی برگزار کردیم و بازیکنان آماده بازی با تراکتورسازی شدند. امیدوارم فردا میل به پیروزی را برابر هواداران به نمایش بگذاریم و علاوه بر ارائه یک بازی خوب، به پیروزی برسیم.

سرمربی نساجی با بیان اینکه تراکتور تیم بزرگی است، اظهار کرد: تراکتور نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. مربی، مدیریت و بازیکنان این تیم نشان می‌دهند که راهشان را پیدا کردند. دوست دارم نساجی هم راه خودش را پیدا کند. پدیده هم روزهای سختی مانند نساجی را داشت ولی راهش را پیدا کرد و اکنون مجوز حرفه‌ای گرفته است.

وی ادامه داد: ساختن کمپ، کمتر از ساختن مسجد نیست. با یک شکست و ناکامی، روحیه اهالی شهر به هم می‌ریزد. بعد از پیروزی نساجی، مردم شهر خوشحال هستند. کمتر شهری همانند قائم‌شهر، تیمشان را دوست دارند. امیدوارم نساجی هم به این مرحله برسد و راهش را پیدا کند.

مهاجری درباره وجود بازیکنان مصدوم و غایب در این دیدار گفت: کارت بازی بازیکنان ما صادر نشده و چند بازیکن مصدوم داریم اما فردا مقابل تراکتور یک تیم دست و پا بسته نیستیم. ما باید به سمت بردن تراکتور برویم. باید به داشته‌های خودمان فکر کنیم. فردا احتمالا چند بازیکن در معرض مصدومیت را به زمین بفرستم. بازیکنان این احساس را به من دادند که می‌توانند برای مردم شهر خود بازی کنند. ان‌شاءالله ان بازی به خیر بگذرد.

به گزارش ایسنا، همچنین مصطفی دنیزلی به علت سفر دیرهنگام این تیم به قائم‌شهر، نتوانست در نشست خبری قبل از بازی حضور یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار