طارمی را هرگز فراموش نکن!
نه مدیریت علی‌اکبر طاهری در پرسپولیس خالی از کار خوب بود و نه عادل فردوسی‌پور آدم بی‌نقص و کاملی است، اما اینکه طاهری حتی به تسلط عادل بر زبان انگلیسی هم حسادت کند و ایراد بگیرد دیگر نوبر است!
کد خبر: ۷۹۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶ 30 October 2019

کاش همان موقع که عادل دربه‌در دنبال طاهری می‌گشت تا با او در مورد مشکلات مدیریتی باشگاه مناظره کند، مدیرعامل وقت پرسپولیس به جای فرار، کمی جسارت به خرج می‌داد و راهی نود می‌شد. در آن صورت حتما فرصت داشت علاوه بر دفاع از عملکردش، حتی انگلیسی حرف زدن فردوسی‌پور را هم به چالش بکشد و او را جلوی مردم ضایع کند!

در غیر این صورت اینکه آن زمان فرار کنی و بعد در غیاب طرف مقابل، دعوت یک مجری بی‌خطر و مجیزگو را بپذیری و شروع کنی به شاخ و شانه کشیدن که هنر نیست. راستی خدا به پرسپولیسی‌ها رحم کرد شما کاملا به زبان انگلیسی مسلط بودی؛ مسلط بودی و آخرش بدون توجه به آیین‌نامه‌های حقوقی و نقل‌وانتقالات بین‌المللی آن گند تاریخی را در داستان بازگرداندن مهدی طارمی زدی. باشگاه هنوز دارد تاوان آن دو پنجره محرومیت را می‌دهد آقای طاهری زبان‌بلد؛ معلوم نیست اگر انگلیسی‌ات مثل عادل ضعیف بود، چه بر سر این هوادار می‌آوردی استاد!

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار