با تلاش هاي پليس آگاهي بابل ، عاملان سرقت از مطب يک پزشک در اين شهرستان شناسايي ودستگير شدند .
کد خبر: ۷۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 19 August 2015
روزانه از گوشه وکنار کشور خبرهایی در رابطه با انواع سرقت ها به گوش میرسد. سرقت هایی که بعضا بصورت باندی و برنامه ریزی شده انجام میشوند.پیرو همین مطلب درپي سرقت از مطب يکي از پزشکان در شهرستان بابل موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت .
کارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان با بکارگيري منابع اطلاعاتي وتحقيقات گسترده پليسي موفق شدند عاملان اين سرقت را شناسايي کنند .
درادامه اين گزارش آمده است ، عاملان اين سرقت که با تشکيل يک گروه شش نفره دست به سرقت از مطب اين پزشک زده بودند در اقدامي غافلگيرانه دستگير وبه سرقت اعتراف کردند .
اين گزارش همچنين حاکي است ، دربازرسي از محل اختفاي متهمان اموال به سرقت رفته از مطب اين پزشک بابلي کشف شد ومتهمان نيز پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي وعرفي شدند .
فرمانده انتظامي شهرستان " بابل" مازندران، از شناسايي و دستگيري دو عامل افيوني و کشف بيش از 20 کيلو ترياک از خودروي متهمان خبر داد.
سرهنگ سيد محسن جعفري در گفت و گو با خبرنگار هراز نو  با اعلام اين خبر افزود:در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي به نام "رجبعلي –ب "در امر تهيه و توزيع مواد مخدر، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي قرار گرفت .
وي تصريح کرد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي متهم به مواد مخدر را شناسايي کردند و وي را مورد تعقيب و مراقبت قرار دادند.
فرمانده انتظامي شهرستان بابل با اشاره به همکاري سربازان گمنام امام زمان(عج)در عمليات شناسايي و دستگيري متهم به مواد مخدر، افزود:ماموران در ادامه تحقيقات دريافتند، اين فرد با يک دستگاه خودرو سواري سمند قصد انتقال حجم زيادي از موادمخدر را دارد.
سرهنگ جعفري افزود: ماموران با هماهنگي قضايي اين فرد را حين تردد با خودرو سمند در يکي از ميادين اصلي شهر در عملياتي غافلگيرانه و ضربتي به همراه فردي ديگر به نام " اسفنديار – ت " دستگير کردند.
جعفري با اشاره به کشف بيش از 20 کيلو ترياک از داخل خودرو سمند، گفت: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار