کد خبر: ۸۰۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ 11 December 2019

رییس پلیس راه مازندران از محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر امروز (چهارشنبه) ۲۰ آذر ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۳ آذرماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، علیرضا قدمی در تشریح این خبر گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۰ آذر ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۳ آذرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: به همین منظور تردد انواع موتور سیکلت به جزء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۳ آذر ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲۲ آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷عصر تا ساعت ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار