سه شنبه 19 آذر ماه 98؛
نمایش «مریم» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا کامیاب نمایشی برگرفته از ایده و قصص قرآنی در رابطه با زندگی حضرت مریم، سه شنبه 19 آذر ماه 98 با استقبال خوب مخاطبان در سالن آمفی تئاتر هلال احمر بابل به روی صحنه رفت.
کد خبر: ۸۰۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 12 December 2019

محمدرضا کامیاب نویسنده و کارگردان نمایش«مریم» و سرپرست گروه نمایش شمیم بابل گفت: به حول قوه الهی نمایش مریم پس از گذشت شش ماه تمرین ، سه شنبه 19 آذر ماه 98 با استقبال خوب مخاطبان درسالن آمفی تئاترهلال احمر بابل به روی صحنه رفت.
وی با ارایه این مطلب که نمایش«مریم» برگرفته از ایده و قصص قرآنی و در رابطه با زندگی حضرت مریم است، افزود: نمایش «مریم» با دعدغه‌های موجود در جامعه کنونی و نگاهی ویژه به ارزش زن درجامعه به رشته تحریر در آمده و خلاصه داستان آن به روایت زندگی دختری می پردازد که به خاطر نذر مادرش در معبد حضور پیدا می کند، حضور دختر در معبد موجب نارضایتی مردم را فراهم می‌آورد و...
کامیاب ادامه داد: در این نمایش که تا 23 آذر ماه هرشب ساعت 18 به روی صحنه می رود، فاطمه زهرا موسویان، مهیار جای مند، میلاد حسن پور، هدی نوری، مصطفی یگانه، ایمان ابوالحسینی، پیمان چمنی، فاطمه پرکار، زهرا ضرابی، محنا اصغری، نیلوفر شجاع، مونا بزرگ پور، ستایش واسعی، معصومه حسنی، سپیده علی پور در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
نویسنده و کارگردان نمایش مریم خاطرنشان کرد: طراحی پوستر و بروشور این نمایش را دفتر تبلیغات طرح و نشر بابل بر عهده دارد و مهیار جای مند به عنوان دستیارکارگردان، حمیدرضا علی زاده به عنوان طراح نور، علیرضا گل بابائی به عنوان طراح صدا و موسیقی، سپیده علی پور به عنوان طراح لباس، محنا اصغری به عنوان منشی صحنه، حسام علیزاده به عنوان مدیر اجرایی، محمدجواد اصغری به عنوان طراح صحنه ، مریم رکیده به عنوان کارشناس روابط عمومی، فاطمه پرکار به عنوان چهره پرداز وامیرحسین شکری به عنوان صدابردار در این نمایش همکاری دارند.
سرپرست گروه نمایش شمیم بابل در پایان افزود: علاقمندان دیدن این نمابش می توانند جهت تهیه بلیط به کانون شهید مطهری بابل، کتاب فروشی مهتاب بابل، شهر کتاب بابل و نشر چشمه بابل مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر و رزو بلیط با شماره 32371886 و شماره همراه 09911023090 تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار