طرح آبخیزداری بند مشبک سرشاخه گیر رودخانه "کرکرود " روستای "کوشک سرا " شهرستان نوشهر امروز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی طی آئینی با حضور معاون هماهنگی و ا مور عمرانی استانداری مازندران با صرف اعتباری حدود ۲۶ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی به بهره‌برداری رسید و سطح آبخیز زیر پوشش این طرح نیز حدود ۷ هزار و ۵۰۰ هکتار اعلام شده است.
کد خبر: ۸۲۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸ 09 February 2020

مهدی رازجویان عصر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه آبخیزداری بند مشبک سرشاخه گیر رودخانه کرکرودسر که در مسجد جامع روستای کشکسرا نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه همه تلاش ما بر این است که با همین اعتبارات کم پروژه‌های نیمه تمام به اتمام برسد، اظهار کرد: تعداد زیادی از این پروژه‌ها در دهه فجر امسال به سرانجام رسید.
وی با اشاره به پروژه نیمه تمام مدرسه این روستا که ۹۵ درصد نیز پیشرفت داشته است، افزود: این نظام متعلق به مردم است بنابراین اگر با یک مدیریت ساده نتوان آنها را به سرانجام رساند جای گلایه دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، با بیان اینکه بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی دشمنان همچنان به دنبال ضربه زدن به نظام هستند، تصریح کرد: دشمنان به دنبال شهادت سردار سلیمانی ها هستند و به دنبال این هستند که چطور موشک های نقطه زن داریم.
رازجویان گفت: نخبگان ما توانستند با توان علمی خود به این درجه برسند که چنین موشک های نقطه زنی را تولید کنند که موجب شگفتی جهانیان شد.
وی ادامه داد: اینکه توانستیم در مقابل قد علم کنیم و سینه را سپر کنیم به این نتیجه رسیدند که ما هم می تواینم مشت محکمی بر دهان دشمنانی که قسم خورده هستند بزنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی عمرانی استانداری با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب مردمی بود که در همه صحنه ها در این ۴۱ سال حضور داشته اند، یادآور شد:مردم ما در این مدت در همه انتخابات و راهپیمایی ها که برگزار شد حضوری پرشور داشته اند و آخرین حضور میلیونی آنها مربوط به تشییع پیکرسرباز این وطن یعنی سردار سلیمانی بود و این نشان می دهد که دل مردم ما برای این انقلاب می تپد.
رازجویان با تاکید بر اینکه به این مردم که همواره در صحنه هستند باید توجه ویژه کرد، افزود: با اینکه دست دولت از نظر اعتباری خالی است اما تلاشش در رفع مشکلات و عمران و آبادانی است.
وی بیان کرد: تا پیش از انقلاب همه توجه ها تنها به شهرها بود و به روستاها توجه نمی‌شد و در مضیقه‌های معیشتی و برخورداری از امکانات بودند اما در حال حاضر ۹۰ درصد از روستاها از خدمات دولت بهره‌مند هستند.
قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس نیز در ادامه با اشاره به اینکه از سال‌های گذشته این منطقه همواره دچار سیلاب می‌شده است، افزود: این سیلاب‌ها هموراه مورد آزار مردم است بنابراین باید فکر اساسی برای این مشکل کرد.
وی گفت: برای رفع این مشکل در کل کشور مجلس شورای اسلامی اعتبارات خاصی را برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی گذاشت که به دستور مقام معظم رهبری برای اجرای آن در نظر گرفته شد.
نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با این اعتبار چند پروژه آبهیزداری در نوشهر، بیجده نو مرزن آباد و کلاردشت اجرا و یا در حال اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار