کد خبر: ۸۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰ 26 August 2015
  به گزارش «تابناک یزد»، یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خطاب به دولت‌مردان خواستار استفاده آنان از تجربه صهیونیست‌ها و آل سعود در تبدیل آب شور به آب شرب و رفع کم آبی‌ها شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌محمد بزرگواری در نطق میان دستوردیروز (سه‌شنبه) مجلس با اشاره به کم‌آبی کشور، گفت: با بحران آب روبرو هستیم. فریاد باغداران، عشایر و کشاورزان به عرش بلند است اما این بحران به درستی مدیریت نمی‌شود و بودجه به استان‌ها تخصیص نمی‌یابد.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به جای شعار ایجاد 800 هزار شغل در هر سال، 80 هزار شغل واقعی درست کنید.
وی بیان کرد: بی‌انصافی مرضی است که برخی نمایندگان و دولت‌مردان را فراگرفته است.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود: هیچ از خود سوال کرده‌اید دولت‌های نهم و دهم که این قدر به مردم خدمت کردند، به این دولت‌ها ایراد می‌گیرید، مردم چه فکر و قضاوتی درباره شما می‌کنند؟ چرا دزدهای دست پرورده دولت‌های گذشته را به دولت‌های نهم و دهم منتصب می‌کنید؟ در دو سال آخر دولت دهم یکی از سخت‌ترین منتقدان این دولت‌ها به دلیل حاشیه‌سازی‌های حلقه انحرافی بودم.
برخی منتقدان دولت‌های نهم و دهم را بی‌شرمانه گرفتار مرض هاری می‌دانند.بزرگواری خطاب به رییس‌جمهور، مدعی شد: به جای پارازیت پراکنی علیه منتقدان دولت و شورای نگهبان به مشکلات کشور در بخش‌های مختلف رسیدگی کنید.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس در ادامه ادعاهایش، افزود: برجام مثل مار در دست و پای ما رها شده است تا با آن ما را مشغول خودمان کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار