با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید، امید است با همدلی و همفکری و تلاش مضاعف همراه با دانش و اندیشه شاهد تسریع در اهداف عملکردی شرکت عمران و مسکن شمال در سال جدید باشیم.
کد خبر: ۸۴۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ 11 May 2020

 به گزارش تابناک مازندران ، جلسه کارگروه تخصصی توسعه مدیریت و منابع به ریاست مهندس عباس زاده مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال و با حضور معاونین اداری ، مالی و عمرانی در نمک آبرود تشکیل شد.

جلسه کارگروه تخصصی توسعه مدیریت و منابع در شرکت عمران و مسکن شمال
 

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن شمال دراین جلسه اظهار داشت:برای پایداری توسعه و مزیت رقابتی در این شرکت نیازمند جدی به بهره مندی از توانمندی‌های منابع انسانی شایسته از طریق مدیریت استعدادها و جانشین پروری به همراه رضایت شغلی و کاهش هزینه‌های زائدمی‌باشیم.

وی خاطر نشان کرد:در آینده با رشد فزاینده تکنولوژی پیچیدگی عوامل محیطی، تنوع مسائل و چالش‌های دیگر مواجه هستیم بنابراین بایددرحوزه منابع انسانی سیاست گذاری مضاعفی داشته باشیم.
 
مهندس عباس زاده تصریح کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید، امید است با همدلی و همفکری و تلاش مضاعف همراه با دانش و اندیشه شاهد تسریع در اهداف عملکردی شرکت عمران و مسکن شمال در سال جدید باشیم.

مهدی رفیعی خبرنگارتابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار