حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه بابل :
جای خالی مباحث و موضوعات فرهنگی در بابل بسیار مشهود بوده و‌ اقدام شهرداری بابل جهت پیش خرید یکصد جلد دانشنامه مازندران امری ارزنده و در خور تقدیر است.
کد خبر: ۸۶۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶ 09 June 2020

 به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه معزز بابل در جلسه شورای فرهنگی شهرستان بابل، ضمن تقدیر از نگاه ویژه شهردار محترم بابل جهت پیش خرید یکصدجلددانشنامه مازندران اظهارداشت:

شهرداری بابل بعنوان یک مجموعه مدیریت شهری نه تنها توانسته کارهای عمرانی شایسته ایی را به شهروندان ارائه دهد بلکه با پیش قدم شدن در پیش خرید دانشنامه مازندران توانسته گام مهمی را در راستای پیشبرد فرهنگی شهر بابل بردارد.

بر اساس این گزارش ، امام جمعه بابل در ادامه افزود: اقدام شهردار بابل جهت پیش خرید یکصد جلد دانشنامه مازندران نشان از توجه ایشان به فضای فرهنگی شهر است و به ثمر رساندن یک پروژه در کمتر از یک ماه، نشان از سماجت و‌ پیگیری مدیریت شهری است.

تقدیر امام جمعه بابل از شهرداری
 

وی خاطرنشان کرد:

افتتاح پروژه پیاده راه آیت الله کریمی که در کمتر از یک‌ماه از ارتحال آن عالم جلیل القدر به سر انجام رسید بیانگر آن است که شهردار بابل در اجرا و به سر انجام رساندن پروژه ها بسیار پیگیرانه عمل میکند و تلاش می کنند تا هر پروژه ایی را با بهترین کیفیت در کوتاه ترین زمان به بهره برداری برسانند.

امام جمعه بابل تصریح کرد:همچنین جای خالی مباحث و موضوعات فرهنگی در بابل بسیار مشهود بوده و‌ اقدام شهرداری بابل جهت پیش خرید یکصد جلد دانشنامه مازندران امری ارزنده و در خور تقدیر است.

وی ادامه داد:بدون شک اقدامات فرهنگی، عمرانی و‌ خدماتی در کنار یکدیگر فراهم کننده بستر توسعه و‌ رونق شهری است و نباید تنها با اهمیت دادن به یک موضوع از سایر مباحث باز ماند.

مهدی رفیعی خبرنگارتابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار