ساماندهی ساحل بکر فریدونکنار با اجرای جاده راه سبز ساحلی از اهداف اجرای این پروژه است.پروژه‌ای که پیاده رو ، مسیر دوچرخه‌سواری، فضای سبز و امکانات دیگر در آن اجرا می‌شود و در فازهای بعدی امکاناتی از قبیل اقامتگاه ، رستوران و اماکن تفریحی برای آن تعریف شده است.
کد خبر: ۸۷۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۶ 08 July 2020

 

به گزارش تابناک مازندران. دیروز با توجه به گرامیداشت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شهرداری فریدونکنار اصحاب رسانه را برای بازدید از پروژه‌های در حال انجام دعوت کرد.

 

برگزاری تور گردشگری فریدونکنار
 
برگزاری تور گردشگری فریدونکنار
 
برگزاری تور گردشگری فریدونکنار
 

پارکینگ طبقاتی شهرداری

اولین پروژه بازدید شده توسط اصحاب رسانه پروژه‌ای بود که سالیان سال تنها از آن بعنوان یک پروژه نام برده می‌شد اما امروز کارهای عملیاتی آن با اتمام پروسه دیوار حائل در حال فعالیت است.هرچند که اجرای آن به کندی پیش می‌رود اما می‌تواند یکی از پروژه‌های ماندگار شهرداری برای شهروندان باشد

جاده راه سبز ساحلی در فاز اول

پروژه جاده راه سبز ساحلی یکی دیگر از پروژه‌های ماندگار شهرداری است که می‌توان در جذب توریست کمک شایانی کند.ساماندهی ساحل بکر فریدونکنار با اجرای جاده راه سبز ساحلی از اهداف اجرای این پروژه است.پروژه‌ای که پیاده رو ، مسیر دوچرخه‌سواری، فضای سبز و امکانات دیگر در آن اجرا می‌شود و در فازهای بعدی امکاناتی از قبیل اقامتگاه ، رستوران و اماکن تفریحی برای آن تعریف شده است.

میدان زباله شهرداری ساماندهی می‌شود

زباله یکی از مشکلات و موضوعاتی که موجب رنجش شهروندان می‌شود ، که البته این معضل در تمامی شهرهای استان مازندران دیده می‌شود.احداث سوله پردازش زباله با همت شهرداری در اولویت کاری گذاشته شده است تا بتواند مشکلات زباله‌ای شهر را کاهش دهد.

تعریض خیابان ولیعصر

پروژه تعریض و اگوگذاری خیابان ولیعصر از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری در این منطقه است.پروژه‌ای که در بخش ترافیکی به کمک مردم این منطقه می‌آید

مزرعه گل شهرداری با ۳۰۰ میلیون انواع درخت و گل

پروژه درآمدی شهرداری با ۳۰۰ میلیون درخت و گل که با تکثیر توسط پرسنل شهرداری یکی از پروژه‌های درآمدزا برای شهرداری فریدونکنار است.تبدیل زمینی که در آن زباله و نخاله‌های ساختمانی انباشه بود ، تبدیل به یک فرصت و کسب درآمد برای شهرداری شده است.

 

برگزاری تور گردشگری فریدونکنار
برگزاری تور گردشگری فریدونکنار
 
برگزاری تور گردشگری فریدونکنار
 
 

عکس :سین_خادمی
گزارش : مرتضی_علیزاده

برچسب ها: تور گردشگری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار