فرماندار تنکابن با بیان اینکه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و برخی دستگاه‌های اجرایی، شرایط کرونایی این شهر را بحرانی کرد، گفت : متاسفانه ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی این شهرستان بستری شده‌اند.
کد خبر: ۸۷۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ 19 July 2020

فرماندار تنکابن با بیان اینکه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و برخی دستگاه‌های اجرایی، شرایط کرونایی این شهر را بحرانی کرد، گفت : متاسفانه ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی این شهرستان بستری شده‌اند.

 ایرنا ، سید امیر حسینی جو شامگاه شنبه در جلسه فوق العاده ستاد مقابله با کرونای شهرستان تنکابن افزود : در حال حاضر ۴۴ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید رجایی تنکابن بستری هستند که از این تعداد ۱۴ نفر در بخش آی.سی.یو تحت مراقبت قرار دارند.

وی با بیان این که در شبانه روز گذشته ۱۴ بیمار کرونایی جدید پذیرش شده است ، اظهار داشت : در این مدت ۶ نفر ترخیص و ۲ نفر نیز فوت شده اند و سن بیماران بستری شده در بیمارستان از ۷۰ به ۴۶ کاهش یافته است .

حسینی جو افزود : دستگاه های اجرایی باید مقابله با کرونا را در اولویت برنامه های خود قرار دهند و در هفته جاری تمامی نیروهای خود را در این زمینه بسیج کنند.

فرماندار تنکابن تاکید کرد : نماز جماعت و جمعه ، طرح های سالمسازی دریا ، بازارهای هفتگی ، آرایشگاه های زنانه ، پارک ها و اماکن عمومی تا اطلاع ثانوی تعطیل است و از برگزاری مراسم عروسی و عزا در تالارها و باغ ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی گفت : ضد عفونی و گندزدایی به صورت هدفمند و مطلوب در مراکز پرتردد و ایستگاه های تاکسی به طور مستمر انجام شود و مردم از تردد های غیر ضروری در سطح شهر خودداری نمایند.

مقام عالی دولت در شهرستان تنکابن تصریح کرد : تالارهای عروسی و سردخانه هایی که اقدام به برگزاری مراسم نمایند به مدت طولانی مدت پلمپ خواهند شد.

وی یاداور شد : امکانات بیمارستان شهید رجایی تنکابن بسیار محدود است و اگر رعایت پروتکل های بهداشتی صورت نگیرد در هفته آینده با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.

وزارت بهداشت از هفته پیش مازندران را جزو استان ها قرمز کرونایی اعلام کرد ، ضمن اینکه بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند و در همین مدت هم تعداد ۱۵۴ نفر از افراد بستری از بیمارستان ها مرخص شدند.

در حال حاضر یک هزار و ۳۲۱ بیمار مشکوک به کرونا در مرکز درمانی استان به جز مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار