استاندار مازندران در حاشیه نشست با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور و صنعت گران مازنی گفت: احیای واحدهای تولیدی اولویت مازندران در سال جهش تولید است.
کد خبر: ۸۹۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 07 September 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی استانداری مازندران،نشست صمیمی استاندار مازندران و مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور با جمعی از صنعت گران مازنی، برخی مدیران بانک صنعت و معدن و مدیر عامل بانک صنعت و معدن استان برای بررسی مسایل و مشکلات این بخش در سال جهش تولید و ارایه راهکارهای لازم در تهران برگزار شد.

در این جلسه که به منظور تامین مالی برخی بخش های مهم در سال جهش تولید برگزار شد، بحث و تبادل نظر کافی صورت گرفت و توافقات لازم به عمل آمد.

استاندار مازندران در حاشیه این دیدار گفت: با عنایت به وجود صنایع تبدیلی در مازندران و همزمانی با فصل برداشت محصول مقرر شد، بانک صنعت و معدن اعتبار لازم را برای این بخش تامین کند.

حسین زادگان، تلاش برای تقویت تولید و اشتغال را مهم ترین دغدغه استان مازندران و محور فعالیت های سال جهش تولید عنوان کرد و افزود: برای اعتلای صنعت، تولید و اشتغال استان از همه ظرفیت های موجود باید بهره برد.

وی احیا واحدهای تولیدی و خروج واحدها از تملک بانک ها را از دیگر جهت گیری های استان مازندران در این راستا دانست و یادآور شد: این مهم با جدیت و با استفاده از همه توانمندی ها تداوم دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار