این روزها همه صحبت از آغاز سومین موج کرونایی صحبت می کنند،کارشناسان بارها اعلام کردند که سفرهای غیرضروری می تواند به افزایش آمار ابتلا به کرونا منجر شود، اما برخی این توصیه ها را چندان جدی نگرفتند. در فصل تابستان، شاهد افزایش مسافرت های تفریحی بودیم و در غیاب پروتکل های مشخصی برای ترددهای بین شهری، کرونا از شهری به شهر دیگر منتقل شد. قطعا بالا رفتن آمار مسافرت ها به خصوص در اواخر فصل تابستان به آغاز موج سوم کرونا، دامن زده است و مازندران این بار با وجود کاهش بیماران کرونایی هنوز میزبان ۵۴۶بیمار مبتلا به این بیماری است.
کد خبر: ۹۰۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ 20 September 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد ۴۹ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون ۳۹۸ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۲۰ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل ر حال حاضر ۱۴۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر اساس این آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶بیمارجدید بستری و ۴ بیمار هم ترخیص شدند و ۳۶ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در حال حاضر ۵۴۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار