عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به زیرسازی و تسطیح فاز دوم محور ساری به تاکام، گفت: عملیات احداث فاز دوم این پروژه از سمت تاکام به ساری اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 07 September 2015
 به گزارش تابناک مازندران به نقل از تسنیم  محمد دامادی در جمع اعضای شورای اسلامی بخش کلیجانرستاق ساری در مسجد روستای اجارستاق اظهار داشت: برای احداث فاز دوم پروژه ساری به تاکام 15 درصد اعتبارات آن ابلاغ شده و قرار است در آینده نزدیک عملیات احداث فاز دوم پروژه آغاز شود.
وی افزود: در حال حاضر عملیات احداث فاز نخست پروژه ساری-تاکام با سرعت قابل قبولی در دست احداث است.
دامادی با بیان اینکه عملیات آسفالت فاز نخست پروژه ساری به تاکام آغاز شده است، افزود: پیمانکار این پروژه با قدرت به کار خود ادامه خواهد و اعتبار آن را تامین خواهیم کرد.
عضو مجمع نمایندگان مازندران از روکش آسفالت مسیر جاده تاکام تا سه راهی بخش دودانگه در سه ماه آینده خبر داد و افزود: اعتبار این پروژه از طریق معاونت راهداری وزارت راه تامین اعتبار شده است.
دامادی با اشاره اینکه بیش از 700 روستای بالای 20 خانوار استان از نعمت گاز بی‌بهره هستند، گفت: تا پایان سال 96 گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار مازندران انجام می‌شود.
وی از ردیف جداگانه برای سیل در استان مازندران در مجلس خبر داد و گفت: مبلغی بالغ بر 42 میلیارد تومان برای سیل مازندران در مجلس در نظرگرفته شده است.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 500 میلیون دلار از منابع صندوق توسعه ملی به بخش آبرسانی روستایی خبر داد و گفت: این منابع می‌تواند در جهت تامین و رفع موانع روستاهای اولویت دار که از آب شرب برخوردار نیستند تاثیرگذار باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار