مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: با اجرای طرح یکپارچه‌سازی حمل و توزیع آرد، هزار و ۹۰۰ تن آرد در استان صرفه‌جویی شد.
کد خبر: ۹۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 10 September 2015
 به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از خبر ارسالی روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور، رمضان‌علی ملک اظهار داشت: این طرح در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران و مصوبه کارگروه گندم، آرد و نان استان و اجرای دستور استاندار مازندران به صورت آزمایشی در خرداد امسال در چهار شهرستان تنکابن، رامسر، بهشهر و گلوگاه اجرا شد.
وی افزود: این طرح که با نتایج رضایت‌بخشی همراه بود، از مرداد ماه در تمامی شهرستان‌های استان اجرایی شد.
ملک میزان صرفه‌جویی ریالی اجرای این طرح را که با احتساب افزایش نانوایی‌های آزادپز و نسبت به ماه‌های گذشته محاسبه شده بیش از 12 میلیارد ریال عنوان کرد.
وی گفت: عمده‌ترین عوامل موفقیت طرح یکپارچه‌سازی توزیع آرد، یکسان شدن نرخ آرد تحویلی به نانوایان استان برای تولید نان یارانه‌ای، کاهش قیمت آرد تحویلی به مناطق روستایی و روستاهایی که آرد خانه پز دریافت می‌کنند، حذف واسطه های غیر ضروری، شفاف‌سازی و دسترسی آسان به آمار  و اطلاعات صحیح، اعمال کنترل و نظارت دقیق و جلوگیری از تخلف و عدم خروج آرد یارانه‌ای از شبکه مصارف خبازی، تسریع در فرایند خرید و حمل و توزیع آرد است.
ملک با اشاره به اینکه در اجرای این طرح، شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس مسئولیت حمل و توزیع آرد از درب کارخانجات آرد تا نانوایی‌های سراسر استان را عهده دار است، عنوان کرد: این طرح  با جدیت ادامه می‌یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار