فرماندار شهرستان قائمشهر گفت: جلسات کمیته برنامه‌ریزی دیگر تشکیل نمی‌شود و به شکل روال بازدیدهای میدانی اعضای کمیته برنامه‌ریزی از پروژه‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 10 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، مهدی محمدی بعدازظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان، اظهار کرد: باید در حوزه موافقت‌نامه‌ها پیگیری جدی انجام شود و در این راستا هفته‌ای یک بار اقدامات موافقت‌نامه‌ها بیان شود.
فرماندار شهرستان قائمشهر با بیان اینکه جلسات کمیته برنامه‌ریزی دیگر تشکیل نمی‌شود، تصریح کرد: به شکل روال بازدیدهای میدانی کمیته برنامه‌ریزی از پروژه‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد و باید تمامی اعضای کمیته برنامه‌ریزی در این بازدیدها شرکت کنند.
وی با اشاره به اینکه با بازدید میدانی از پروژه‌ها می‌توانیم مشکلات موجود را برطرف سازیم، خاطرنشان کرد: باید تیم کارشناسی شکل گیرد تا در هنگام بازدید با توجه به نظرات کارشناسان مشکلات موجود برطرف شود.
محمدی یادآور شد: در سال گذشته پروژه‌ای با مشکلاتی مواجه بود با مستندسازی تلاش‌های لازم انجام شد تا حدودی مشکلات موجود پروژه برطرف شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه وظیفه اصلی مدیران دستگاه‌های اجرایی نظارت مستمر بر پروژه‌ها است، تبیین کرد: با نظارت دقیق می‌توانیم مدت زمان ماندگاری پروژه‌ها را افزایش دهیم در غیر این صورت پروژه‌ها به دلیل نبود نظارت مناسب در مدت زمان کوتاهی از بین خواهند رفت.
نماینده سازمان مدیریت استانداری در فرمانداری قائمشهر نیز بیان داشت: پروژه‌ها باید با شرایط مطلوب به بهره‌برداری برسند و در این راستا اگر پروژه‌ای دچار خطای قانونی شود به سرعت اصلاح می‌شود.
علی شاه‌بابایی با اشاره به اینکه قائم‌شهر در خطای قانونی و انتقال پروژه مشکلی نداشت، بیان کرد: فرصت‌ها بسیار کم است و باید پروژه‌های نیمه‌کاره که از سال گذشته تاکنون باقی مانده‌اند به اتمام برسند.
وی با بیان اینکه اعتبارات استانی به پروژه‌هایی که از اولویت برخوردار هستند تعلق خواهد گرفت، تصریح کرد: باید پروژه‌هایی که از پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه‌ای برخوردار هستند اعتبارات استانی به آنها ارائه شود تا تکمیل پروژه‌ها با سرعت بیشتری شکل گیرد.
نماینده سازمان مدیریت استانداری در فرمانداری قائمشهر با تأکید بر اینکه اعتبارات ملی 80 درصد است، اظهار کرد: اعتبارات استانی 20 درصد است که در این میان بخشی از آن برای تکمیل پروژه‌های شهرستانی برنامه‌ریزی می‌شود.
وی در پایان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل پروژه‌ها، بودجه مورد نیاز را به استانداری اعلام کنند، گفت: در سطح شهرستان پروژه‌هایی که دچار مشکلاتی هستند این آمادگی وجود دارد تا مشکلات موجود پروژه‌ها را برطرف سازیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار