در حالی که از عهد و قرار پیامبر با مردم در ارتباط با ولایت علی(ع) در واقعه غدیر چیزی نگذشته بود و جای شکاف زخم دل ما از عزای پیامبر التیام پیدا نکرده بود و هنوز پیامبر دفن نشده، آنچه نبایست را انجام دادید. شما برای عمل خود بهانه آوردید که ما از فتنه می‌ترسیدیم در حالی که با این حرف خود در فتنه افتادید. شما کجا و فتنه خواباندن کجا؟
کد خبر: ۹۳۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳ 08 January 2021

به گزارش تابناک مازندران ،  FATF گشایش راه نفوذ نرم در نظام مدیریتی، اقتصادی و سیاسی ما است/ غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم، اقدامی ارزشمند درجهت رفع تحریم‌ها و مقابله با زیاده‌خواهی دشمن می‌باشد.

خطابه اول
بر اساس این گزارش، در ابتدای عرائض، خود و همه عزیزان را به رعایت تقوای الهی و حفظ حریم پروردگار و ترک گناه و توبه دعوت می‌کنم. در ایام فاطمیه قرار داریم. یکی از آثار برجسته حضرت زهرا(س)، خطبه فدکیه است که در فرازی حضرت به علل انحراف و انحطاط مسلمین بعد از رحلت پیامبر(ص) پرداخت و گفت:

از زمانی که خداوند همجواری با انبیا را برای پیامبر خود برگزید، در میان شما نفاق ظاهر شد و دین در میان شما مشتری خود را از دست داد و هر اندیشه نادرستی معرکه‌گیری خود را آغاز کرد و یاوه گویان در کوی و برزن به دنبال گرمی بازار خود بودند و شیطان از کمین‌گاه خود سر برآورد و شما را به سمت خود فراخواند و شما هم دعوت او را اجابت نموده و در پی او دویدید، در حالی که از عهد و قرار پیامبر با مردم در ارتباط با ولایت علی(ع) در واقعه غدیر چیزی نگذشته بود و جای شکاف زخم دل ما از عزای پیامبر التیام پیدا نکرده بود و هنوز پیامبر دفن نشده، آنچه نبایست را انجام دادید. شما برای عمل خود بهانه آوردید که ما از فتنه می‌ترسیدیم در حالی که با این حرف خود در فتنه افتادید. شما کجا و فتنه خواباندن کجا؟ دروغ می گویید و راهی باطل را می‌پیماید و گرنه این کتاب خداست که در میان شما بی کم و کاست نشانه هایش آشکار و امر و نهی آن روشن است. آیا داوری غیر قرآن را جستجو می کنید؟

خطابه دوم
در این خطابه مجدداً خود و دیگر عزیزان را به رعایت تقوای الهی فراخوانده و نکات زیر را یادآوری می‌نمایم: ۱.مناسبت نوزدهم دی ماه قم که جرقه انقلاب و اولین قدم در حرکت اندیشه انقلاب اسلامی است یادآمد حرکت روحانیت و ولایت‌مداری و عشق و دلدادگی به امام و حرکت به موقع مردم و بصیرت آنان و آغاز جریان شهادت در کشور ما است که یادآور حرکت و خاطره شهدا به ویژه اولین شهید انقلاب طلبه عزیز علی اصغر ناصری را گرامی میداریم. ۲.رحلت استاد گرانقدر و فقیه و فیلسوف مجاهد عالم انقلابی و بصیر و عمار انقلاب حضرت آیت‌الله علامه مصباح یزدی را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای این عالم خدمتگزار خواستاریم. ۳.متاسفانه با اصرار رئیس جمهور بررسی FATF دوباره در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت و این در حالی است که پیوستن به این گروه در حقیقت گشایش راه نفوذ نرم در نظام مدیریتی و اقتصادی و سیاسی ما است و از این طریق به رصد لحظه‌ای رویداد های پولی و بانکی دسترسی پیدا می‌کنند. همچنین باید بپذیریم که با اف‌ای‌تی‌اف خواهیم پذیرفت که نیروهای انقلابی و مدافع حرم ما که شهید سلیمانی نیز در لیست بودند، از این طریق ما را وادار به قطع ارتباط با گروه‌های مقاومت خواهد نمود و به یک عبارت پیوستن به این گروه ها اقتصاد ایران را گروگان غرب قرار می‌دهد ۴.آغاز غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم اقدامی ارزشمند درپی طرح انقلابی مجلس جهت رفع تحریم‌ها و ریل‌گذاری درست برای مقابله با زیاده‌خواهی دشمن می‌باشد. بدعهدی اروپاییان و دیگر اعضای برجام در مقابل این توافقنامه اقتضا می‌کند که جمهوری اسلامی مصالح و منافع خود را جستجو نموده و از تعهدات خود بکاهد. ۵.حمله دیروز طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره و حوادث به وجود آمده که مایه تعجب همگان را فراهم نمود، نشانه بارزی از فروپاشی از درون و متلاشی شدن نظام و ایجاد دو دستگی عمیق و نفرت شکل گرفته و آغاز تقابل درونی در دوران ریاست جمهوری بایدن می باشد. آن ها که برای دیگران چاه کندند خود درون آن گرفتار شدند.

جمعه، ۱۹ دی ۱۳۹۹

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار