فرماندار سوادکوه شمالی با اشاره به اهتمام دولت برای تقویت زیرساخت‌های مناطق محروم، گفت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی در جنوب مازندران اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 13 September 2015
 به گزارش تابناک به نقل از تسنیم محمد رضا منصوریان اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم فرصتی است تا به ارائه خدمت برای کشور بپردازیم.
وی افزود: درحوزه اقتصاد مقاومتی، صرفه جویی منابع،گسترش تولیدات داخلی و استفاده از اراضی شیبدار بلا استفاده و خودکفایی بیشتر از این مناطق، از اولویت‌های این شهرستان بوده است.
فرماندار سوادکوه شمالی تصریح کرد: مردمی کردن اقتصاد و مشارکت آنان در حوزه‌های مختلف اقتصادی موجب شکوفایی اقتصاد کشور می‌شود که باید زمینه را برای حضور بیشتر مردم فراهم کنیم.
وی به گاز رسانی به منطقه لفور این شهرستان اشاره کرد و افزود: در حوزه گاز رسانی به منطقه لفور بیش از 14 روستای این منطقه از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.
منصوریان گفت: امسال کلنگ طرح خط انتقال گاز به زمین زده شد و شرکت گاز طبق قانون با تامین اعتبار به اجرای این طرح می‌پردازد.
منصوریان بیان داشت: طرح هادی و بهسازی روستایی در 51 روستای این شهرستان در حال اجرا است.
فرماندار سوادکوه شمالی گفت: باید برای پیشرفت و توسعه شهرستان از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و گام موثری در پیشبرد فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید برداریم.
وی افزود: شهرستان سواد کوه شمالی 24 هزار نفرجمعیت ثابت و 30 هزار نفر نیز جمعیت شناور دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار