کد خبر: ۹۴۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵ 22 February 2021

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در گفتگو با میزان اظهار داشت: در راستای برخورد با ساخت و ساز‌های غیر قانونی و تغییر کاربری‌های شناسایی شده در شهرستان‌های چالوس و بابلسر با پشتیبانی نیرو‌های انتظامی و نمایندگان نهاد‌های خدمات رسان و حضور دادستان عمومی و انقلاب این دو شهرستان، با قلع و قمع، ۶ هکتار ازاراضی کشاورزی بخش مرکزی چالوس و روستای مقربکلا بخش رودبست بابلسر به وضع سابق بازگشت.

وی ادامه داد: این تغییر کاربری‌ها در اشکال مختلف شامل ۴۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز منجمله ۲ واحد بنای مسکونی درحال ساخت و  ۳۸ مورد تفکیکی و دیوارکشی بوده است.

رییس کل دادگستری استان مازندران تاکید کرد: با برخورد قاطع قضایی و اعمال قوانین حفظ کاربری اراضی و مقابله جدی با ساخت بنا‌های غیر مجاز، تمایل به معاملات و خرید اراضی به منظور ویلا سازی رو به کاهش بوده و تضمینی برای سرمایه‌گذاری در این بخش برای افراد بدنبال نخواهد داشت.

وی ادامه داد: تمام بنا‌های غیر مجاز در راستای اجرای قوانین و مقررات و جلسات حفظ و صیانت از حقوق بیت المال، کسب تکلیف خواهند شد و عزم جدی تمامی دستگاه‌های متولی برای حفظ حقوق عامه، رونق کشاورزی و تولید، به طور گسترده و مستمر ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار