کد خبر: ۹۴۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ 23 February 2021

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۱۴۶  نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۵۹۷ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۴۷ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۷۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ بیمار جدید بستری و ۲۵ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۴۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در حال حاضر 775 بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که 140 نفر از این بیماران جدید و مربوط به شبانه روز گذشته می باشد.

حال جسمانی 188 نفر وخیم گزارش شده است و با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند

برچسب ها: کرونا ، مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار