اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 6 اسفند توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۴۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹ 24 February 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 6 اسفند  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 6 اسفند بشرح زیر است:

بارش برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان// تاکید بر خودداری ازسفرهای غیر ضروری

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به لغزنده بودن سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی استان به علت بارش برف و کلاک بر خودداری از سفرهای غیر ضروری به استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا قدمی در تشریح این خبر، اظهار داشت: بارش برف و کولاک در استان مازندران که در سطح استان آغاز شده موجب لغزنده شدن سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی استان شده است.

وی با اشاره به این که در حال حاضر ترافیک در محورهای استان عادی و روان است، بر همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی تاکید کرد.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به لغزنده بودن سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی استان از رانندگان خواست: از ترددهای غیر ضروری در محورهای استان خودداری کنند.

سرهنگ قدمی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه های پلیس و نیروهای امدادی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .


---------------------------------------------------------


دستگیری کلاهبردار پیامکی میلیاردی در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبرداری پیامکی با 10 میلیاردریال کلاهبرداری در خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید موسی حسینی" با اعلام این خبر، بیان داشت : در پي مراجعه افرادی به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداري از آنان با ارسال پيامک و تماس تلفني در خصوص برنده شدن خودرو در شبکه اجتماعي نسيم، موضوع در دستور کار کارشناسان و کارآگاهان پليس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مالباختگان مشخص شد، فرد یا افرادی با ارسال پیامک و تماس های تلفنی با استفاده از سیم کارت های با هويت مجهول اقدام به کلاهبرداری و پول حاصل از آن را صرف خريد طلا و سکه در طلا فروشي هاي سطح شهر تهران و بخشی از آن را صرف خريد هاي اينترنتي می کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: کارآگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و استفاده از شگرد های خاص پلیسی رد فرد کلاهبردار را در یکی از مناطق شهر تهران شناسایی و با اخذ نيابت قضائي و هماهنگي انتظامي در عملیاتی ضربتی این فرد را دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت با خريد پنل پيامکي از یک شرکت و ارسال پيامک هاي تبليغاتي به مالباختگان در پوشش برنده شدن خودرو از آنان کلاهبرداری می کرده است .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف سيستم هاي رايانه ای، دستگاه اسکيمر و آلات جرم از متهم به کلاهبرداری پیامکی خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد .


---------------------------------------------------------


کشف23 فقره سرقت در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محموداباد از دستگیری 3 سارق منزل و ساختمان های نیمه کاره و داخل خودروبا 23 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمودحسین زاده " با اعلام این خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از منازل و ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان محموداباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محموداباد، افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه، ماموران پلیس آگاهی و کلانتری این شهرستان موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسین زاده، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

حسین زاده از کشف اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 23 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

وی از تحویل اموال سرقتی به مالباختگان در ادامه رسیدگی به پرونده متهمان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی محموداباد در خاتمه با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


---------------------------------------------------------


کشف 8فقره سرقت در "میاندورود "

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 8 فقره سرقت در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ"وحید محمدی" با اعلام این خبر، اظهار کرد: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان میاندورود به اجرا در آمد .

وی با اشاره به تلاش بی وقفه و اقدامات اطلاعاتی ، تصریح کرد : ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی 4سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیرکردند.

جانشین انتظامی میاندورود از کشف 8 فقره سرقت اماکن خصوصی در بازجویی فنی از متهمان دستگیر شده خبر داد و افزود : ماموران انتظامی در اجرای این طرح یک قبضه سلاح جنگی و مقادیری مواد مخدر را کشف و 10 متهمین فراری را دستگیر و 2 خودرو را توقیف کردند.

سرهنگ محمدی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی از شهروندان خواست :در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری های اجتماعی موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.


---------------------------------------------------------


کشف موادمحترقه در محمودآباد

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از کشف 1400 عدد موادمحترقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمودحسین زاده در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه موادمحترقه توسط فردی در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد افزود: ماموران پس از شناسایی محل نگهدای کالای توسط متهم، با هماهنگی های قضایی در بازرسی از مغازه وی 1400 عددموادمحترقه کشف کردند.

سرهنگ حسین زاده تصریح کرد: در این عملیات متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد با تاکید براین که پليس با تمام توان و جديت همواره با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و یا اطلاع از فعالیت های غیر قانونی افراد مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .


---------------------------------------------------------


کشف 4 کیلو گرم قارچ سمی ماشروم در نوشهر

جانشین انتظامی شهرستان نوشهر از کشف 4 کیلو گرم قارچ "ماشروم" به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "صدرا عبدی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر کشت و پرورش قارچ سمی توسط فردی در نوشهر ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت .

وی افزود: ماموران با انجلام اقدامات اطلاعتی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی وی را دستگیر کردند .

سرهنگ عبدی در ادامه اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این مزرعه تولیدی متهم 4 کیلو قارچ سمی توهم زا از نوع ماشروم کشف کردند.

سرهنگ عبدی ارزش قارچ های مکشوفه را بنا بر نظر کارشناسان بالغ بر 2 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


---------------------------------------------------------


دستبند پلیس نکا بر دست عاملان خاموشی شهر

فرمانده انتظامی نکا از دستگیری سارقان سیم و کابل برق با 10فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی نکا سرهنگ "قاسم عزیزی " در بیان این خبر گفت: در پی قطع برق منازل در چند نقطه از شهرستان به دلیل سرقت سیم و کابل برق،بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، 4 سارق سیم و کابل های برق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی ها تاکنون به 10 فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده رفت و آمدهای مشکوک افراد ناشناس در محدوده محل سکونت خود موضوع را به پليس 110اطلاع دهند.


---------------------------------------------------------


کشف 2 کیلوگرم تریاک در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 2 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر، اظهار داشت: به منظور برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی، افزود: در اجرای این طرح، که در حوزه کلانتری 14 به اجرا در آمد، ماموران پس از هماهنگی های قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 7 خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان شد

ند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 2 کیلو گرم تریاک در بازرسی از منزل این افراد خبر داد و تصریح کرد: در این عملیات 2 خودروی پرايد و يک دستگاه موتور سيکلت سرقتي کشف کردند.

سرهنگ شالیکار، با اشاره به دستگیری 6 سارق اموال داخل خودرو در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح 6 معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز درمانی ماده 16 استان معرفی شدند.

وی ضمن قدردانی از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.


---------------------------------------------------------


رمزگشایی از 22 فقره سرقت در جویبار

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از دستگیری 14 سارق وکشف 22فقره سرقت درپی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پايگاه خبري پليس، "سرهنگ غلامرضا جعفری "در تشریح این خبر بیان داشت : به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان جویبار به اجرا در آمد.

وی افزود:ماموران انتظامی جویبار پس از تلاش بی وقفه و هماهنگی قضائی، 14سارق و مالخر حرفه ای را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی ماموران پلیس،به 22فقره سرقت منزل،اموال و قطعات خودرو اعتراف کردند.

وی اظهار داشت: در ادامه اجرای این عملیات، 4موتور سیکلت و 8خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی،نداشتن مدارک شناسایی،تخلفات حادثه ساز و ایجاد مزاحمت برای شهروندان توقیف شدند.

سرهنگ جعفری در خاتمه ضمن قدردانی از مشارکت و همکاري شهروندان با پليس خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده رفتار مشکوک توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.


---------------------------------------------------------


کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق پس از توقیف یک خودروی نیسان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ناصر علی صفر پور" در رابطه با این خبر بیان داشت:: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران انتظامی دودانگه این فرماندهی در مسیر حوزه استحفاظي به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران انتظامی خودروی حامل چوبهای جنگلی را توقیف و در بازرسی دقیق از آن سه تن چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز برداشت شده بود را کشف کردند.

وی،با اشاره به اینکه کارشناسان قیمت چوب های قاچاق کشف شده را حدود 60میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و چوب های قاچاق کشف شده نیز به اداره منابع طبیعی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------------------


سارق طیوردر دام پلیس بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 2 سارقان سابقه دار طیور و کشف 28 قطعه حیوان خانگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حسن عنایتی گنجی " در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت : در پي وقوع چندين فقره سرقت طیور در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ، افزود : ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی 2 سارق سابقه دار را شناسایی کردند .

سرهنگ عنایتی گنجی ، تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی های قضایی متهمان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی دقیق از مخفیگاه آنها 28 قطعه مرغ و خروس ، غاز و اردک سرقتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در خاتمه با بیان تشکیل پرونده برای متهمان معرفی آنان به مرجع قضایی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در زمینه سرقت، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار