مدیر حوزه‌های علمیه مازندران با اشاره به آغاز فعالیت مدارس حوزه‌های علمیه استان، گفت: ۳۰۰۰ طلبه در حوزه‌های علمیه مازندران مشغول تحصیل شدند.
کد خبر: ۹۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 14 September 2015

به گزارش تابناک مازندران به نقل از تسنیم حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری اظهار داشت: در طول تاریخ روحانیت و طلاب نقش مهم و موثری در ترویج دین اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند.

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس، روحانیان همگام با سایر مردم و بسیجیان در جبه‌های حق علیه باطل حضوری چشمگیر داشتند.

طاهری گفت: امروز دشمن با استفاده  از ابزارهای گوناگون تلاش می‌کند تا ایمان مردم ما را کمرنگ کند و نقش روحانیان و طلاب بیشتر و سنگین تر از گذشته می‌شود.

وی بیان داشت: طلاب حوزه‌های علمیه در تبلیغ احکام اسلامی پیشگام هستند و باید از توان و ظرفیت طلاب و روحانیان در همه مناطق استفاده کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه مازندران با اشاره به آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه، گفت: سال تحصیلی 95-94 حوزه‌های علمیه به صورت متمرکز هفته گذشته در مدرسه علمیه جعفری رستمکلا با حضور نماینده ولی فقیه در استان آغاز شد.

طاهری تصریح کرد: روحانیان و طلاب باید برای تقویت ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه به خصوص در مساجد و مدارس برنامه‌ریزی‌های  بهتری داشته باشند تا نسل امروز را بیشتر با آموزه‌های دینی آشنا کنند.

وی گفت: امت اسلامی برای پیشرفت و تعالی باید پیرو قرآن و اهل بیت(ع) باشند و با الگو پذیری از زندگی ائمه اطهار، سعادت واقعی را در زندگی خود تضمین می‌کنند.

طاهری بیان داشت: امسال سه هزار طلبه در 31 مدرسه علمیه  استان با حضور 200 استاد، دروس حوزوی را فرا می‌گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار