اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 13 اسفند توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۴۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳ 03 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 13 اسفند  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 13 اسفند بشرح زیر است:

وکیل قلابی در بابلسر به دام افتاد

فرمانده انتظامی بابلسر از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان وکیل، اقدام به کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی از شهروندان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ "حسین زارع" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و دارندگان پرونده‌های قضائی مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی که خود را وکیل معرفی کرده بود، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، متهم را که با راه اندازی دفتر وکالت و به بهانه قبول وکالت در مراجع قضائی اقدام به دریافت وجه از مالباختگان مي‌كرد شناسایی و دستگیر كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر تصريح كرد: متهم در تحقيقات و بازجویی ها به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری از 8 نفر در مجموع به مبلغی بیش از 2 میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ زارع در ادامه، بيان داشت: در بازرسی از دفتر متهم، مقادیر قابل توجهی اسناد و مدارک جعلی و پرونده های قضایی مربوط به شکات کشف شد.

فرمانده انتظامی بابلسر در پايان با بیان اینکه متهم پس از معرفي به مرجع قضائي، روانه زندان شد به شهروندان توصیه کرد، از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت مواجهه با کسانی که به عنوان وکیل یا مامور به آنها مراجعه می‌کنند با انجام تحقیقات لازم از صحت ادعای آنان اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سریعاً از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.


--------------------------------------------------------


زمینگیر شدن مخلان نظم و امنیت عمومی در سیمرغ

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از دستگیری فردی شرور و 2 سارق حرفه ای با 10 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین اسدی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان، مووضع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ اسدی، تصریح کرد: متهمان که با همدستی فردی شرور اقدام به سرقت در این شهرستان می کردند پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از دستگیری همدست این متهمان که دارای سابقه شرارت در این شهرستان نیز بود در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی به عمل آمده به 10 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

اسدی در ادامه با اشاره به ابراز رضایت امام جمعه و آحاد جامعه از اقدامات پلیس در این عملیات، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


--------------------------------------------------------


کشف خودروی سرقتی در جویبار

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از دستگيري سارق خودرو و کشف خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "غلامرضا جعفری" در تشريح اين خبر گفت: ماموران گشت انتظامی شهرستان در حین گشت زني ، در سطح حوزه استحفاظی به یک خودروی پژو 206 مظنون و آن را متوقف کردند.

سرهنگ جعفری ، تصریح کرد: پس از برسی های انجام شده، خودروی مورد نظر که دارای سابقه سرقت بوده توقیف و راننده آن دستگیر شد.

وی با اشاره به این که متهم در بازجویی های بعمل آمده به سرقت خودرو اعتراف کرد، افزود: سارق پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار در پايان به شهروندان توصيه کرد: با اقدامات پيشگيرانه احتمال سرقت را از سارقان سلب کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پليس 110 گزارش کنند.


--------------------------------------------------------


پلیس نکاء کام قاچاقچی شکلات را تلخ کرد

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از کشف 500میلیون ریالی شکلات خارجی قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "قاسم عزیزی " در تشریح این خبر بیان داشت : در پي کسب خبري مبني بر دپو و فروش شکلات های خارجی قاچاق ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان نکاء با اشاره به هماهنگي با مرجع قضائي و دستگیری یک قاچاقچی کالا ، افزود : ماموران انتظامی پس از شناسایی محل دپوی کالای خارجی در بازرسی از آن، 7هزار و 285بسته شکلات خارجی قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ "عزیزی" در ادامه با بیان اینکه ارزش شکلات های خارجی کشف شده بر اساس نظر کارشناسان 500 میلیون ریال برآورد شد،تصريح کرد : در همین راستا متهم به مرجع قضائي معرفي و شکلات های قاچاق کشف شده نیز به اداره تعزیرات حکومتی تحويل داده شد .

فرمانده انتظامي شهرستان در خاتمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فرصت طلبی قاچاقچیان کالا و یا احتکار کالا،موضوع را از طریق فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


--------------------------------------------------------


سارق اماکن خصوصی در ساری به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسايي و دستگيري سارق اماکن خصوصی با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ناصر علی صفر پور در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی شهدای تجن این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور، افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماه گذشته اعتراف و مقادیر قابل توجهی از اموال سرقتی از نامبرده کشف شد.

صفرپور ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.


--------------------------------------------------------


کشف 5 تن چوب جنگلي قاچاق در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 5 تن چوب جنگلي قاچاق از یک کامیونت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در رابطه با این خبر بیان داشت: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران کلانتری 13 رستمکلا در مسیر حوزه استحفاظي به یک کامیونت حامل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 5 تن چوب جنگلی از نوع گردو که به صورت غیر مجاز برداشت شده بود کشف کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ضمن تحویل چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، متهمان که 2 نفر بودند را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهردر پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


--------------------------------------------------------


سارق اماکن خصوصی در نوشهر دستگیرشد

جانشین انتظامی شهرستان نوشهر از دستگيري سارق اماکن خصوصی و کشف 15 فقره سرقت خبر داد .

"سرهنگ صدرا عبدی "در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،در تشریح این خبر بیان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتي سارق شناسايي و دستگير کردند.

سرهنگ عبدی، خاطرنشان کرد:در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر شد و در تحقيقات و بازجویی بعمل آمده به 15 فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اقرار کرد.

جانشین انتظامی شهرستان نوشهر با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد:ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های مداربسته به هشدار های پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به پلیس 110 گزارش کنند .


--------------------------------------------------------


دستبند پلیس بردستان سارق اماکن خصوصی در گلوگاه

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری4 سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 16فقره سرقت خبر داد .

سرهنگ" اسماعیل حسن زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان گلوگاه موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداراه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 4سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسن زاده، خاطرنشان کرد: پس ازهماهنگی قضایی متهمان در عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

حسن زاده از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 16 فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل و در سطح شهرستان اعتراف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه در پایان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی، مراتب را

در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار