مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: نسخه نویسی الکترونیکی دستور دولتی است و در برنامه ششم توسعه اجرای آن دیده شده است.
کد خبر: ۹۴۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳ 09 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،حسینی افزود: ۴۰ هزار دفترچه بیمه تامین اجتماعی در ماه برای بیمه شدگان استان مرکزی صادر می‌شد و با حذف دفترچه، از ازدحام مردم در شعب و گارگزاری ها کاسته شده است و کمک شایانی به کاهش تردد بیمه شدگان در این شرایط کرونایی شده است .
حسینی با بیان اینکه ۱۶ شعبه و ۹ کارگزاری ارائه خدمات بیمه به مردم استان مرکزی را بر عهداه دارند، اظهار داشت: خدمات غیر حضوری کارگزاری‌های تامین اجتماعی از امروز رایگان به بیمه شدگان ارائه می‌شود.
وی اضافه کرد: شهرستان خمین در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی و حذف دفترچه بیمه تامین اجتماعی کمترین مشکل را داشته و از بالاترین سطح رضایتمندی عمومی در استان مرکزی برخوردار است.
وی ادامه داد : افزایش شفافیت در ارائه خدمات به بیمه شدگان از مزایای بزرگ اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی است.
وی گفت:بخش خصوصی در استان مرکزی مشارکت مطلوبی با تامین اجتماعی در راستای این طرح داشته است،
مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: با توجه به راه اندازی صنایع بزرگی نظیر پتروشیمی در خمین، پیش‌بینی می‌شود شعبه تامین اجتماعی در این شهرستان سال آتی به تیپ ۲ ارتقا پیدا کند.
وی افزود: ضریب جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی در خمین ۵۴.۸۶ صدم درصد است و ۵۷ هزار و ۶۶۵ نفر از خدمات این بیمه در زادگاه امام راحل بهره‌مند هستند.
فرماندار خمین هم با اشاره به ارتقای شاخص‌های سلامت در استان مرکزی گفت: انتظار می‌رود تا پنج سال آینده تمام شهروندان این شهرستان تحت پوشش بیمه قرار گیرند.
«احمد طهرانی» افزود: با اقدامات انجام شده، بستر سرمایه‌گذاری در زمینه پنل‌های (صفحه‌های) خورشیدی، پتروشیمی و خودروسازی در این شهرستان فراهم شده و زمینه اشتغال تعداد افراد جویای کار در این شهرستان افزایش پیدا کرده است.
وی ادامه داد: حمایت ویژه از بیماران خاص و نابارور به دلیل هزینه‌های بالای درمان این بیماری‌ها، از سوی سازمان تامین اجتماعی ضروری است.
فرماندار خمین گفت: اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت به صورت پایلوت از تابستان سال ۹۸ در این شهرستان آغاز شد و ۸۰ درصد از پزشکان، آزمایشگاه های بخش خصوصی و داروخانه ها در اجرای این طرح مشارکت کردند.
طهرانی خدمات جدید تامین اجتماعی شامل حذف دفترچه و خدمات غیر حضوری ۳۰۷۰ را بسیار ارزنده برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار