کد خبر: ۹۶۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ 24 May 2021

به گزارش تابناک مازندران، شجاع خلیل‌زاده مدافع سابق پرسپولیس در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس گفت: چند وقتی است که می‌بینم برای خودشان شایعه می‌کنند.

والله و بالله اینجا هیچ خبری نیست و یک فصل دیگر قرارداد دارم. اینجا کسی دنبال حاشیه نیست. ما تنها کشوری هستیم که دنبال حاشیه و بد کردن بازیکنان و خراب کردن آنها هستیم.

هم‌اکنون شرایط خوبی در الریان دارم و البته هیچ‌کس از آینده خبر ندارد و نمی‌داند چه می‌شود. شاید اینجا هم یک نفر مثل رسول‌پناه پیدا شد و گفت نباید در الریان باشم و تلاش کرد تا جدا شوم. ولی تا الان که مربی به من اعتقاد داشته و مشکلی هم در باشگاه وجود ندارد.

بخش‌های از جدیدترین گفتگوی شجاع خلیل زاده درباره پرسپولیس را می‌خوانید

* به خدا قسم سخت‌ترین بازی‌های عمرم مقابل پرسپولیس بود و در نهایت اما امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود و هوادارانش را خوشحال کند.

* تا به حال دیده‌اید من به هوادار پرسپولیس حرف بدی بزنم؟ آنهایی که به من فحش دادند یا چیزی گفتند مسلم است که به خاطر عشق به پرسپولیس بوده است. درباره جدایی‌ام حرف زده‌ام و همه می‌دانند مقصر چه کسی بوده و حتی آقای گل محمدی هم گفتند. مگر آدم می‌تواند عشقش را رها کند و برود؟ کاری کردند تا من بروم. من هیچ وقت از هوادار پرسپولیس گله‌ و ناراحتی ندارم و قلبا آنها را دوست دارم.

*پس بحث حضور در پرسپولیس برای فصل آینده...  نه، چند وقتی است که می‌بینم برای خودشان شایعه می‌کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار