استعفا در سایه فشارهای سیاسی؛
معاون سابق دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه مسئولان دولت قبلی از بدنه دولت اعتدال جدا شوند، اظهار کرد: برخی مدیران بجامانده از دولت قبلی به هر قیمتی می‌خواهند بر سر مسئولیت‌شان بمانند و حتی برای تفکر خود نیز ارزشی قایل نیستند....
کد خبر: ۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰ 16 January 2015
به گزارش تابناک-مازندران، معاون سابق رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران که به عنوان یکی از چهره‌های اصلاح‌طلب شرق استان مازندران خودش را معرفی کند درباره تغییر زودهنگام از سمت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اظهار داشت: تحت تاثیر فشار یکی از نمایندگان مجلس مجبور به استعفا شده و حضورم در دانشگاه علوم پزشکی مازندران باعث ایجاد هزینه برای این دانشگاه می‌شد.

ایوب برزگرنژاد خواستار کناره‌گیری مدیران دولت احمدی‌نژاد در استان مازندران شد و گفت: مدیران قبلی برای احترام به رای مردم، از بدنه دولت کنار بکشند.

وی با بیان اینکه  مسئولان دولت قبلی از بدنه دولت اعتدال جدا شوند، اظهار کرد: برخی مدیران بجامانده از دولت قبلی به هر قیمتی می‌خواهند بر سر مسئولیت‌شان بمانند و حتی برای تفکر خود نیز ارزشی قایل نیستند. 

مسئول ستاد دکتر روحانی در شهرستان نکا تصریح کرد: برخی افراد خود را در قالب اصلاح‌طلبی جا زده تا در پست‌شان بمانند و این احترام به رای مردم نیست و باید در صداقت‌شان شک کرد.

برزگرنژاد در ادامه با اعلام اینکه برخی از مدیران دولت قبلی تلاش دارند که خودشان را همسو با دولت نشان دهند تا همچنان به عنوان مدیر فعالیت کنند، افزود: این افراد برای بقا در سمت خودشان را پشت نمایندگان مجلس پنهان کرده و برای جابجایی حتی تلاش دارند که وزیر را به مجلس بکشانند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار