بعلت این که چندین نفر در روزهای اخیر در سواحل مازندران جان باختند به دستور استاندار مازندران، شنا در این سواحل ممنوع شد.
کد خبر: ۹۷۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵ 03 July 2021

به گزارش تابناک مازندران، استاندار مازندران سرعت شیوع موج پنجم کرونا در استان را بالا توصیف کرد و برلزوم تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برخورد جدی با متخلفان کرونایی تاکیدکرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران احمد حسین زادگان در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا افزود: خوشبختانه به اندازه کافی در این حوزه تجربه وجود دارد و دستور العمل و پروتکل های بهداشتی هم ابلاغ شده که می توان با همراهی مردم، اصناف و دستگاه های متولی و همه دست اندرکاران مقابله؛ نسبت به کنترل موج پنجم کرونا امیدوار بود. ‎

وی اظهار داشت: بیشترین نگرانی ها بابت سفرها و دورهمی است بنابراین اولویت ما، مکان هایی مانند سوپر مارکت ها، رستوران ها، نانوایی ها و مطب ها که بیشترین درگیری و اجتماع را دارند ، است.

وی با اشاره به این که کنترل نیروی انتظامی بر محدودیت سفرها طبق ابلاغیه ملی با جدیت دنبال شود، ادامه داد: جلسات ستاد شهرستانی و استانی کرونا در راستای اعمال الزامات یادشده؛ نیز باید جدی گرفته شود.

شنا در سواحل دریای خزر مازندران ممنوع است

استاندار مازندران تاکید کرد: شنا کردن در طرح دریا نیز ممنوع است و این مساله در شهرهای نارنجی و قرمز ساحلی نیز باید جدی تر رعایت شود ، فرمانداران ممنوعیت شنا را با نصب بنر در ورودی سواحل به مسافران و مردم اطلاع بدهند.

حسین زادگان افزود : نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز با منوعیت ورود به سواحل دریای خزر و شهرهای قرمز را رصد است ، رسانه ها نیز به صورت ویژه به این امر بپردازند ، همچنین دانشگاه علوم پزشکی با همکاری دستگاه های مرتبط، نظارت ها را تشدید کند تا از این مرحله گذر کنیم.

استاندار مازندران گفت: سرکشی و بازدید ها برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونایی با اولویت شهرهای قرمز تشدید می شود و فرمانداران مسئولیت اصلی در شهرستان ها را بعهده دارند.

حسین زادگان، افزود: برپایی هرگونه مراسم ممنوع و با متخلفان برخورد می شود و در روستاها با کمک شورا و دهیاری ها نظارتهای لازم صورت گیرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار