پیش بینی هوای مازندران از امروز تا دوشنبه ۲۱ تیر
اداره هواشناسی مازندران اعلام کرد که از امروز دمای هوا در مازندران کاهش می یابد . دراین مدت با توجه به بارشهای رگباری بصورت محلی و نقطه ای در ارتفاعات استان احتمال جاری شدن روان آب وجود دارد بنابراین توصیه می شود از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری شود.
کد خبر: ۹۷۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ 07 July 2021

به گزارش تابناک مازندران، اداره هواشناسی اعلام کرد: از امروز چهارشنبه ۱۶ تیرماه تا شنبه ۱۹ تیرماه با توجه به تقویت جریانات شمالی علاوه بر کاهش شدت گرما روند کاهشی دما را در استان مازندران خواهیم داشت که گاهی با رگبار باران و احتمال رعدو برق و وزش باد در استان همراه خواهد بود.

غلامپور افزود: بیشینه دما در مناطق غربی (رامسر تا نور) بین ۲۸ تا ۳۱ و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۱ تا ۳۳ درجه سلسیوس خواهد رسید.

او گفت: دراین مدت با توجه به بارشهای رگباری بصورت محلی و نقطه ای در ارتفاعات استان احتمال جاری شدن روان آب وجود دارد بنابراین توصیه می شود از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری شود.

کارشناس هواشناسی ادامه داد، از یکشنبه تا سه شنبه دوباره جو پایدار می شود و شاهد افزایش نسبی و تدریجی دما در استان خواهیم بود.

غلام.پور افزود: دریا هم امروز و فردا نسبتا مواج است و برای فعالیت های دریایی مناسب نیست.

پیش بینی هوای مازندران از امروز تا دوشنبه ۲۱ تیر

امروز چهارشنبه16تیر: صاف تا نیمه ابری گاها افزایش ابر و وزش باد و در برخی نقاط احتمال رگبار پراکنده و در ارتفاعات با رگبار ورعدوبرق پراکنده.

پنجشنبه17تیر: نیمه ابری گاهی ابری در بعضی ساعات با رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق.

جمعه18تیر: هوا نیمه ابری گاهی ابری در بعضی ساعات با رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق.

شنبه19تیر: صاف تا نیمه ابری گاهی ابری در برخی نقاط رگبار پراکنده.

یکشنبه20تیر: صاف تا نیمه ابری گاهی رشد ابر پیش بینی شده است .

دوشنبه21تیر: هوا صاف تا نیمه ابری گاهی رشد ابر می باشد .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار