فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح در مقابل توطئه‌های استکباری، گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس به مفهوم بیدار بودن در برابر توطئه‌های استکباری است.
کد خبر: ۹۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 20 September 2015
 به گزارش تابناک مازندران از ساری، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی پیش از ظهر امروز در دیدار یگان‌های نیروهای مسلح مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار داشت: اکنون نیز در صحنه جنگ هستیم و همواره نیروهای مسلح در دفاع از کیان و ناموس خود آماده هستیم.
وی افزود: بسیج در سراسر استان، برنامه‌های ویژه ای برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده است.
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه پاسداران تا زمانی که انقلاب زنده و پویا است، در دفاع از حریت نظام قرار دارند، تصریح کرد: پاسداران انقلاب باید تهدیدهای دشمن را بشناسند و مسائل بین الملل برای شناخت تهدیدها از طریق سپاه باید شناخته شود.
بابایی با بیان اینکه سپاه پاسداران یک موجود آگاه، ناظر و بینا و متوجه اطراف در داخل و خارج است، افزود: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه بسیار اثرگذار و چراغ راه برای سپاهیان بوده است.
وی با اعلام اینکه مظهر کامل دشمن ایران، آمریکای خبیث است، گفت: چهره زشت و دروغگوی استکبار در دیدار اخیر فرماندهان سپاه با رهبری به وضوح تبیین شده است.
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه هدف از گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس به مفهوم بیدار بودن در برابر توطئه‌های استکباری است، افزود: با این اقدام جلوی نفوذ فکری، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دشمن به کشور را خواهیم گرفت.
وی افزود: دشمن می‌خواهد با نفوذ فرهنگی خدشه و اختلال در کشور وارد کند و این رخنه فرهنگی بسیار خطرآفرین برای جوانان است.
بابایی با اعلام اینکه عده ای در داخل و خارج کشور در تلاش هستند تا فکر انقلابی را از اذهان مردم خارج کنند، گفت: وظیفه نیروهای سپاهی، حفظ روحیه انقلابی در بین آحاد جامعه است.
ناخدا باران چشمه، نماینده ارتش جمهوری اسلامی در مازندران نیز گفت: تا قبل از انقلاب، نیروی دریایی در ایران نداشتیم و افسران دریایی با مستشاران غربی فعالیت دریای می‌کردند.
وی افزود: تاسیس دانشگاه علوم دریایی در نوشهر مقارن با جنگ تحمیلی در سال 59 بوده که نخستین دوره دانشجو را در سال 60 گرفته است.
نماینده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با اشاره به اینکه این دانشگاه در تحکیم پایه‌های دفاع مقدس تلاش می‌کند، تصریح کرد: نیروی دریایی در کنار سایر قوا برای تثبیت نظام تلاش دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار