مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه حدود ۴هزار مدرسه در ایام تابستان تعمیر و یا تجهیز شد، گفت: دستیابی به اهداف آموزش و پرورش و ایجاد فضای مناسب برای تعلیم و تربیت با مشارکت خانواده‌ها محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 20 September 2015
به گزارش تابناک مازندران د سید علی قاسمی تروجنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار در ساری، اظهار داشت: 500 هزار دانش آموز مازندرانی در مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه، بزرگسالان و استثنایی اول مهر را جشن می‌گیرند.
وی افزود: آموزش و پرورش به صورت مستقیم و غیر مستقیم با نیمی از جمعیت مازندران سر و کار دارد و با اجرای پروژه مهر و شاداب سازی مدارس استان تلاش شد تا در روز بازگشایی مدرسه شاهد پویایی و نشاط باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: مراسم نمادین روز اول مهر با حضور استاندار مازندران برگزار می‌شود.
قاسمی با بیان اینکه حدود 4هزار مدرسه در ایام تابستان تعمیر و یا تجهیز شد، خاطرنشان کرد: دستیابی به اهداف آموزش و پرورش و ایجاد فضای مناسب برای تعلیم و تربیت با مشارکت خانواده‌ها محقق می‌شود.
وی تصریح کرد: براساس آخرین آمار از سامانه نام نویسی دانش آموزان در مدارس تاکنون بیش از 96 درصد دانش آموزان مازندران در سامانه سناد نام نویسی کردند.
مدیرکل اموزش و پرورش مازندران گفت: در زمینه توزیع کتب درسی تاکنون گزارشی نداشتیم.
وی با تاکید بر اجرای عدالت آموزشی در نظر گرفتن بسته حمایتی در سال گذشته برای مدارس غیردولتی را راهکاری در تحقق اهداف آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود:طبق برنامه برای هر دانش آموز لازم التعلیم بر اساس قانون امکان تحصیل فراهم می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار