اداره هواشناسی مازندران وضعیت آب و هوای مازندران را پیش بینی کرد. هوای مازندران از امروز کاهش می یابد و تا یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ 20 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، اداره هواشناسی مازندران وضعیت آب و هوای مازندران را پیش بینی کرد.

بر اساس این گزارش، هوای مازندران از امروز کاهش می یابد و تا یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

وضعیت آب و هوای مازندران تا هفته آینده
 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بر اساس اعلام های سازمان هواشناسی پیش بینی می شود آخر هفته در محورهای ۱۲ استان کشور شاهد بارش برف و باران باشیم.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو بی با اشاره به اعلام پیش بینی‌های سازمان هواشناسی اظهار کرد: از روز پنجشنبه این هفته بارش برف و باران در اکثر محورهای استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران، البرز و بارش باران در اکثر محورهای استان‌های خراسان رضوی، سمنان، گلستان، خراسان شمالی، زنجان، قزوین و گیلان پیش بینی شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بر این اساس شرایط مناسبی در پایان این هفته برای مسافرت در جاده‌ای کشور خصوصاً در استان‌های شمالی کشور وجود ندارد.

وی افزود: چنانچه هموطنان در این ایام قصد سفر ضروری دارند لازم است مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها رعایت احتیاط بیشتر و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی به منظور اجتناب از تصادفات توصیه می‌شود.

شیرانی تاکید کرد: اطمینان از سالم بودن برف پاک کن خودرو و سیستم گرمایش خودرو قبل از سفر در این شرایط بسیار ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار