با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه سرد و بارشی از امشب احتمال بارش باران و برف و مه گرفتگی را در گردنه‌های گدوگ سوادکوه امامزاده هاشم لاریجان آمل، ولی آباد جاده کندوان خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸ 25 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، رییس پلیس راه مازندران در گفت و گویی اظهار داشت:

هم اکنون امد وشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان و در جاده هراز محدوده شمال به جنوب تونل سپاه سد ترافیک حدود ۳۰۰ متر گزارش شده است.


سرهنگ جهان تاب افزود: هم اکنون آسمان استان ابری و سطح جاده‌های استان خشک است، اما با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه سرد و بارشی از امشب احتمال بارش باران و برف و مه گرفتگی را در گردنه‌های گدوگ سوادکوه امامزاده هاشم لاریجان آمل، ولی آباد جاده کندوان خواهیم داشت.


او گفت: در این مدت رانندگان در مناطق کوهستانی مه گرفته با چراغ مه شکن و در مناطق برف گیر با تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ تردد کنند..


رییس پلیس راه مازندران افزود:افراد از سفر‌های غیر ضروری در جاده‌های کوهستانی پرهیز کنند.


مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار