تیم نساجی مازندران امروز در ادامه هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران مهمان تیم فولاد خوزستان است .
کد خبر: ۱۰۱۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵ 10 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، تیم نساجی مازندران امروز در ادامه هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران مهمان تیم فولاد خوزستان است .

مصاف دو تیم نساجی و فولاد طی سه فصل اخیر همواره جذاب و پرهیجان رقم خورد و نکته قابل توجه‌تر این که دو تیم هرگز در ۶ مسابقه‌ای که مقابل هم قرار گرفتند تن به تساوی ندادند و همیشه یکی از دو تیم برنده میدان بود. این تقابل به نزدیک‌ترین شکل ممکن تا کنون دنبال شد. به طوری که در هر فصل یک برد برای نساجی و یک برد برای فولاد رقم خورد ؛ بردهایی که هر کدام از تیم‌ها در زمین خانگی‌شان به دست آوردند.

نساجی هر سه بازی خانگی‌اش در سه فصل اخیر مقابل فولاد را با برد پشت‌سر گذاشت و فولاد نیز در هر سه مسابقه‌ای که میزبان نساجی بود برنده شد. بر همین اساس نیز کسب حتی یک امتیاز از مسابقه امروز توسط شاگردان الهامی، شکستن طلسم امتیاز نگرفتن از فولاد در اهواز است و البته اگر بتوانند با شکست دادن فولادِ تحت هدایت نکونام هر سه امتیاز مسابقه را به دست بیاورند، کاری کرده‌اند که از هفته یازدهم فصل نوزدهم تا کنون هیچ کدام از تیم‌های لیگ برتری نتوانست انجام دهد. ضمن این که برد نساجی در این مسابقه به منزله سبقت گرفتن از فولاد در جدول هم است.

آخرین دیدار دو تیم در لیگ برتر مربوط به مسابقه هفته بیست‌وسوم فصل گذشته است که به میزبانی نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و شاگردان الهامی که در کورس بقا بودند، توانستند با یک گل شاگردان نکونام را شکست دهند و فرصت قرار گرفتن این تیم در جمع بالانشینان جدول را بسوزانند.

نساجی که به جز بازی با سپاهان در سایر بازی‌های خارج از خانه‌اش مقابل پرسپولیس، گل‌گهر و استقلال روی چمن با کیفیت ورزشگاه‌های آزادی تهران و شهید سلیمانی سیرجان نمایش خوبی مقابل میزبانان داشت این فرصت را دارد که امشب نیز در زمین مناسب و زیبای فولادی‌ها هنرنمایی کند و از فاصله داشتن فولاد با روزهای اوجش بهره بگیرد.

فولاد خوزستان با تیمی که در فصل قبل بود فاصله قابل توجهی دارد. این موضوع را حتی خود نکونام نیز تایید می‌کند و معتقد است که بازکنانش هنوز به آمادگی کامل نرسیده اند. از سوی دیگر تعداد زیاد بازیکنان مصدوم فولاد نیز تا حدودی دست نکونام را برای اجرای تاکتیک‌های مدنظرش بسته است. سینا شاه‌عباسی، آیاندا پاتوسی، مهران موسوی، احمد جبوری، ایوب والی، وحید حیدریه و صابر حردانی بازیکنان مصدوم فولاد هستند. هرچند نکونام تأکید دارد که تیم او متکی به افراد نیست و همه بازیکنانی که به جای بازیکنان مصدوم وارد می‌شوند در قالب یک تیم عملکرد خودشان را دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار