:تردد انواع انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت 24 روزهای جمعه و شنبه 2 و 3 اردیبهشت ماه از ابتدای آزاد راه تهران شمال یه سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۴۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۲ 22 April 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 1/02/1401 تقدیم حضورتان می گردد .


محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از روز جاری تا ساعت 6 صبح روز شنبه 3 اردیبهشت ماه 1401 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامی داشت داشت لیالی قدر، در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 3 تردیبهشت ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است .
سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت 24 روز پنج شنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه ددر محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
وی همچنین تصریح کرد: تردد انواع انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت 24 روزهای جمعه و شنبه 2 و 3 اردیبهشت ماه از ابتدای آزاد راه تهران شمال یه سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه یکم، دوم و سوم اردیبهشت ماه از این محور ممنوع است .
رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 10 شب روزهای جمعه و شنبه 2 و 3 اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 22 همان روزها در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت یک طرفه می باشد.
جهان تاب همچنین یاد آور شد: به دلیل عملیات کارگاهی ، احداث آبرو و کانال هدایت آب در محدوده محور هراز از کیلومتر 84 تا 87 (پیچ کلرد تا پارک جنگلی آمل) و همچنین از کیلومتر یک تا 13(امام زاده عبدالله تا پیچ کلرد) این محور از 5 تا 7 اردیبهشت ماه 1401 بطور کامل مسدود خواهد بود و لازم است رانندگان گرامی از سایر محورهای جایگزین سوادکوه و کندوان تردد نمایند.
رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

---------------------------------------

به دام افتادن سارق حرفه ای در آمل
فرمانده انتظامي "آمل" از دستگيري سارق حرفه ای و کشف 14 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .
سرهنگ " علی داداش تبار " در گفت ‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: باعنایت به وقوع چندین فقره سرقت کابل برق از ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان، موضوع در دستورکار ماموران قرارگرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم شناسایی و در اقدامی عملیاتی توسط ماموران پلیس آگاهی به دام افتاد.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم وی به 14 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ دادش تبار در پايان با اشاره به اینکه سارق پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد از شهروندان خواست: هشدارهای انتظامي را در بحث پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

---------------------------------------

دستگیری سارق منازل و اماکن عمومی در محمودآباد
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق منازل و اماکن عمومی با 9 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس "سرهنگ "محمودحسین زاده" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از منازل و اماکن عمومی ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ، تصریح کرد : با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.
سرهنگ حسین زاده، خاطرنشان کرد : پس از هماهنگی های قضائی با دادستان شهرستان، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به 9 فقره سرقت از منازل و اماکن عمومی این شهرستان اعتراف کرد .
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريع" ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

---------------------------------------

دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق سیم برق با 18 فقره سرقت خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " بهادر دیلمی " در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری نشتا موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای شدند.
فرمانده انتظامی تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.
وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 18 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق اعتراف کردند.
سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار