سرهنگ باقری در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را از طریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۵۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰ 23 June 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 02/04/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
دستگیری اراذل و اوباش مسلح در آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری دو اراذل و اوباشی که با تیراندازی و شرارت باعث اخلال در نظم عمومی شده بود، خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شرارت و ایجاد رعب و وحشت توسط دو نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که با تیراندازی باعث اخلال در نظم عمومی شده بودند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به متواری بودن و اختفاء متهمان در نهایت با اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان، مخفیگاه آنان در یکی از روستاهای شهرستان همجوار شناسایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: با توجه به مسلح بودن متهمان به سلاح سرد و گرم، ضمن مقاومت به سمت پلیس حمله ور شده که ماموران در یک اقدام غافلگيرانه با واکنش سریع و مقتدرانه، متهمان شرور را زمين گير کردند.
وی ادامه داد: در مخفیگاه متهمان، دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و یک قبضه سلاح سرد (قمه) کشف شد،
سرهنگ داداش تبار با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس، گفت: تمامی فعالیت ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان در چهارچوب قوانین و مقررات که خط قرمز پلیس می باشد با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.
----------------------
دستگیری 22سارق و کشف اموال سرقتی در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 22سارق و کشف 20 فقره انواع اموال سرقتی در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" عبدالله حسن زاده" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملياتي ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز حوزه استحفاظی شهرستان ساری به اجرا در آمد .
وی افزود: در اجراي اين طرح که با همکاری و مشارکت بسیج ،گشت رضویون،پلیس های افتخاری صورت پذیرفت، ماموران انتظامي اين فرماندهي با هماهنگي قضائي و در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری22متهم به سرقت، 10 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و 20 فقره اموال سرقتی در حوزه استحفاظی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: در اجرای این طرح 3 دستگاه موتور سیکلت،2 دستگاه خودرو،10 دستگاه گوشی تلفن همراه،10 دستگاه انواع دوربین های مدار بسته، انواع چوب قاچاق و مقادیر قابل توجه اموال سرقتی و مواد مخدر کشف شد.
سرهنگ حسن زاده در پايان از توقیف 19 خودرو و 10 موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و ضمن تقدير از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده، ايجاد امنيت پايدار و ايجاد آسايش و آرامش براي مردم است.
--------------------------
کشف 2 هزار متر سیم برق مسروقه در "میاندورود"
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری سارق سیم برق با 6 فقره سرقت و کشف 2 هزار متر سیم برق هوایی مسروقه در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مجید  باقری" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم برق در سطح شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی توسط ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، سارق با یکدستگاه خودرو در حین انتقال سیم برق هوایی شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به 6 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد و اموال مسروقه بهمراه ادوات سرقت کشف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ باقری در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را از طریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

خبرنگارخبرگزاری تابناک مازندران سلمان مهدوی. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار