در بازدیدهای امروز مسئولان قضایی از زندان‌های سراسر استان ۶۲ زندانی واجد شرایط آزاد و به ۵۸۰ نفر مرخصی داده شد
کد خبر: ۱۰۵۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰ 27 June 2022

به گزارش تابناک مازندران ، در بازدیدهای رئیس کل دادگستری مازندران و معاونان از زندان‌های استان انجام پذیرفت:

۶۲ زندانی آزاد و به ۵۸۰ نفر مرخصی اعطا شد

رئیس کل دادگستری مازندران به همراه معاون قضایی در امور زندانیان، دادستان مرکز استان از زندان‌ شهرستان ساری بازدید کردند و در جریان درخواست‌ها و مشکلات زندانیان قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری اظهار داشت: کاهش جمعیت کیفری و حبس‌زدایی یکی از مهمترین ماموریت‌های دستگاه قضایی استان در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و برنامه‌های تحولی قوه قضائیه است و ما در بازدیدهای مستمری که از زندان‌های سراسر استان داریم پیگیر این سیاست و اجرایی کردن آن هستیم. این مقام عالی قضایی گفت: در بازدیدهای امروز مسئولان قضایی از زندان‌های سراسر استان ۶۲ زندانی واجد شرایط آزاد و به ۵۸۰ نفر مرخصی داده شد.

وی افزود: قضات در بازدید‌های خود از زندان متناسب با دستورالعمل‌های صادره، برای زندانیان واجد شرایط، فراهم سازی مقدمات آزادی آنان را مد نظر قرارمی دهند.

رئیس کل دادگستری خاطرنشان کرد: هدف دیگر ما از بازدیدها تقویت روحیه زندانیان بخصوص زندانیان جرایم غیرعمد و جلوگیری از تضییع احتمالی حقوق آنان است.

حجت الاسلام اکبری تأکید کرد:

این بازدید‌ها به منظور دیدار چهره به چهره با زندانیان و بررسی مشکلات مددجویان انجام می‌شود تا زندانیان بدون واسطه و مستقیم با قضات ارتباط بگیرند و مشکلاتشان را بیان کنند و نیز در این دیدار‌ها برای برخی از پرونده‌ها که نیاز به بررسی و پیگیری در محاکم قضایی دارد دستور پیگیری داده می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار