واكنش اشخاص معروف ورزشي و غير ورزشي به در گذشت هادي نوروزي را در ادامه ميخوانيد
کد خبر: ۱۰۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ 04 October 2015




788999مرگ هادی نوروزی عابدزاده را یاد اتفاق تلخ سال 81 انداخت

ورزش > فوتبال ملی - احمدرضا عابدزاده در حوالی عید غدیر سال 91 به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد.

او پس از اتفاقی که در عید غدیر برای هادی افتاد، می گوید: «با مرگ نوروزی، یاد همان عید غدیری افتادم که آن اتفاق برای خودم رخ داد.» عابدزاده همچنین در گفت و گو با روزنامه گل، یک قول به هواداران و خانواده نوروزی می دهد: «برای هادی هم هرسال مانند سیروس به شمال می روم تا سر قبرش حاضر شوم.»

 رئیس فیفا درگذشت نوروزی را تسلیت گفت

جوزف سپ بلاتر در نامه ارسالی خود نوشت: تسلیت صمیمانه من را بابت درگذشت غم انگیز هادی نوروزی، بازیکن تیم پرسپولیس و فعال در عرصه های بین المللی پذیرا باشید. او در سن جوانی و 30 سالگی ما را خیلی زود ترک کرد و فدراسیون بین المللی فوتبال از شنیدن این خبر ناگوار بسیار ناراحت است.

وی در ادامه افزود: من از طرف تمام جامعه بین المللی فوتبال تقاضامندم که پیام تسلیت ما را از صمیم قلب به خانواده و عزیزان ایشان برسانید.

رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال در پایان گفت: امیدواریم در این زمان غم و اندوه کلاممان موجب آرامش و تسکین برای بازماندگان وی باشد.

روایت همسر هادی نوروزی از شب مرگ او/فیلم تولد هانا را دید و ساعت 3 خوابید

ورزش > فوتبال ملی - همسر هادی نوروزی درباره شب مرگ کاپیتان فقید پرسپولیس حرف هایی زد که نشان می داد حال او کاملا خوب بود.

 در این چند روز آنقدر عکس تاثیرگذار و غم انگیز از همسر هادی نوروزی منتشر شده که خیلی ها برایش دست به قلم شده اند و به او تسلیت گفته اند. خانم معصومه ابراهیم پور که 12 سال قبل با هادی نوروزی ازدواج کرد، درباره شب مرگ او با بغض حرف می زند. وقتی از خانم ابراهیم پور در این باره پرسیدیم، با حالت عجیبی گفت: «هادی همیشه 10 شب می خوابید اما آن شب تا 3 صبح بیدار بود. لامپ های خانه را عوض کرد. فیلم تولد هانا دخترمان را دید. بعد به من گفت بنشین، حرف بزنیم و بخندیم. هادی خیلی حالش خوب بود نمی دانم چرا این اتفاق افتاد...»
او درباره علت خاک شدن هادی در زادگاهش می گوید: «هادی عاشق کپورچال بود. هر بار به اینجا می آمد برای بچه ها توپ و لباس می خرید. به هیات کشتی کمک می کرد. حتی مخارج سفر هیات کشتی کیاکلا را قبول می کرد. همه او را دوست داشتند. هادی همیشه نسبت به اهالی روستا خودش را مسئول می دانست. می گفت برای من خیلی زحمت کشیده اند.»

گریه های برادر کاپیتان فقید پرسپولیس که تمامی ندارد/یک بار هم لب به قلیان نزد

ورزش > فوتبال ملی - برادر هادی نوروزی هنوز رفتنش را باور ندارد و مثل دیگر اعضای خانواده، حال روحی مساعدی ندارد.

مهدی نوروزی نمی تواند زیاد حرف بزند و تنها می گوید: «برادرم حتی یک بار هم لب به قلیان نزد. هر شب سر ساعت 10 می خوابید. می گفت این را از علی دایی یاد گرفته ام. آخر چرا رفت؟ هادی چرا از بین ما رفت؟» خیلی ها هنوز نمی دانند دقیقا برای هادی نوروزی چه اتفاقی افتاد. همه می گویند او شب مرگش، اوضاع جسمی مناسبی داشته و اصلا احساس درد هم نکرده است. به گفته همسرش او تنها یک ساعت پس از خوابیدن، دچار مشکل شد و دار فانی را وداع گرفت.

خاکی که قرار بود پای هادی نوروزی را خوب کند، به قبرش ریخته شد

ورزش > فوتبال ملی - همسر هادی نوروزی بعد از مراسم خاکسپاری این بازیکن ، با گریه از یک اتفاق تلخ گفت.

معصومه ابراهیم پور قرار بود در شب مرگ هادی نوروزی ، خاک کربلا را به پای آسیب دیده این بازیکن بمالد. او در این باره با گریه می گوید: «برایش از کربلا خاک آورده بودند. گفتم هادی این خاک را به پای مصدومت می مالم که خوب شود ولی یادمان رفت و این خاک را روی قبرش ریختم.» خانم ابراهیم پور پس از گفتن این جمله نتوانست دیگر جمله ای بگوید. مرگ هادی نوروزی و تصاویری که در چند روز گذشته از همسر او منتشر شده، تمام ایران را تحت تاثیر قرار داده است.

کاپیتان دوم پرسپولیس و بغضی که ترکید/بدون هادی این بازوبند را نمی بندم

ورزش > لیگ برتر - رضا نورمحمدی بعد از هادی نوروزی کاپیتان دوم پرسپولیس است.

این بازیکن اما علاقه ای ندارد بازوبند قرمزها را به بازو ببندد. البته برانکو در این فصل زیاد نورمحمدی را بازی نداده اما در هر صورت او کاپیتان دوم قرمزهاست. نورمحمدی در این باره با ناراحتی به روزنامه گل می گوید: «دیگر هادی نیست که از او رخصت بگیرم. بدون نوروزی این بازوبند را نمی بنم. تا وقتی بود، خودش بازوبند را روی دست من می بست.»

تسیلت لاریجانی برای درگذشت نوروزی

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت هادی نوروزی را تسلیت گفت.

به گزارش مازند اسپرت ، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت جوان شایسته و ورزشکار محبوب کشور آقای هادی نوروزی را به تمامی ورزش دوستان و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته، برای آن مرحوم، رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی

مرگ نوروزی ضایعه اسفباری برای فوتبال ایران بود

 امین منوچهری با اظهار تأسف از درگذشت کاپیتان پرسپولیس، گفت: باور کنید هنوز هم نمی‌توانم بپذیرم که هادی از بین ما رفته است. او بسیار محجوب و دوست‌داشتنی بود و هیچ‌کس تا آنجا که من می‌دانم از دست او دلگیر و دلخور نبود.
مهاجم راه‌آهن تهران افزود: واقعاً کاپیتانی پرسپولیس برازنده او بود اما متاسفانه عمر او کوتاه بود و نتوانست تجربیاتش را در اختیار جوانان قرار دهد.
منوچهری تصریح کرد: باور کنید تا ساعت‌ها نمی‌توانستم بپذیرم که هادی از بین ما رفته است. این خبر بسیار تأسف‌بار و دردناک بود و حتی خانواده من نیز بابت درگذشت هادی بسیار ناراحت و متأثر شدند.
وی ادامه داد: جامعه فوتبال ایران یک بازیکن بزرگ و بااخلاق را از دست داد و غم درگذشت او تا ابد در ذهن فوتبال‌دوستان باقی خواهد ماند.
مهاجم راه‌آهن تهران در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند به همسر و فرزندانش صبر عطا کند تا بتوانند این مصیبت بزرگ را تحمل کنند.

بیک زاده؛درگذشت کاپیتان پرسپولیس باورکردنی نیست

هاشم بیک زاده با ابراز تاسف از فوت ناگهانی کاپیتان تیم پرسپولیس اظهار داشت: وقتی که موضوع را شنیدم تا دقایقی نمی توانستم باور کنم که هادی دیگر در جمع ما نخواهد بود. او یکی از فوتبالیست‌های بزرگ و خوب کشورمان بود که تنها به فوتبال فکر می کرد و هرگز به فکر حاشیه نبود.
وی افزود: او قابل احترام برای تمامی طرفداران فوتبال بود و تا آنجا که می دانم طرفداران استقلال نیز برای او احترام خاصی قائل بودند و یکی از دلایلش همین حضور پررنگ امروز طرفداران استقلال در ورزشگاه آزادی بود که آمده بودند با کاپیتان پرسپولیس وداع کنند.

هافبک صبای قم در ادامه خاطرنشان کرد: در مقابل هادی بارها بازی کرده بودم و از او شناخت کامل دارم. او یک فرد بسیار مومن و درستکار بود و فکر می کنم خداوند او را دوست داشت که خیلی زود از میان ما پر کشید و رفت.
بیک زاده در ادامه تصریح کرد: هنوز نمی توانم باور کنم که هادی از جمع ما جدا شده است، وقتی خبر را شنیدم دقایقی در شوک کامل بودم و اصلا نمی دانستم چکار باید بکنم.
وی تاکید کرد: ضایعه بسیار سختی برای جامعه فوتبال ایران بود و اعتقاد دارم پرسپولیس یکی از بهترین هایش را از دست داد. او کاپیتان پرسپولیس بود و زمانی که در زمین حضور داشت به بازیکنانش آرامش می داد.
هافبک صبای قم در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند به خانواده او صبر عطا کند زیرا وقتی فرزندان کوچک او را می بینیم دنیا بر سرمان خراب می شود که چرا هادی به این زودی رفت و دو فرزند کوچکش را تنها گذاشت.

برانکو: همه ما نوروزی هستیم

برانکو ایوانکوویچ که به دلیل ازدحام جمعیت به سختی بر سر مزار هادی نوروزی حاضر شد، پس از حضور بر سر مزار در حالی که اشک می‌ریخت، اظهار کرد: هادی نوروزی، کاپیتان تیم ما بود و هر کسی نمی‌تواند کاپیتان پرسپولیس باشد. این در واقع ارتش 40 میلیونی ماست.

وی افزود: این غم فقط مربوط به خانواده او نمی‌شود که مربوط به هواداران و باشگاه هم می‌شود. این غم مربوط به تمام ایران و ایرانی و همین طور دنیای ورزش می‌شود. این فقدانی است که جبرانش امکان‌پذیر نیست هم به عنوان یک شخصیت و هم به عنوان یک بازیکن نمی‌توان جای او را پر کرد.

برانکو تصریح کرد: جای هادی نوروزی برای خانواده‌اش خالی خواهد بود و فقدانش جبران‌ناپذیر خواهد بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا شما موافق هستید پیراهن 24 نوروزی بایگانی شود گفت:‌ همه ما هادی نوروزی هستیم. من هم موافقم که این شماره بایگانی شود و به نام هادی بماند. فکر می‌کنم باشگاه هم از این موضوع حمایت کند. یک کلمه واقعا برای هادی کم است. با توجه به شخصیت هادی نوروزی یک جمله برای وصف او کم است

کار زیبای انصاری فرد برای هادی نوروزی پس از گلزنی در لیگ یونان

ورزش > فوتبال ملی - مهاجم سابق پرسپولیس گل خود را تقدیم به هادی نوروزی کرد.

تیم پانیانیوس در ادامه رقابت های لیگ یونان به مصاف تیم آناتولیکوس رفت که در نهایت موفق شد این تیم را 5 بر یک شکست دهد. کریم انصاری فرد در دقیقه 75 وارد بازی شد و موفق شد در دقیقه 83 دروازه حریف را باز کند. او بعد از گلزنی پیراهن خود را در آورد و همه متوجه نوشته ای شدند که برای درگذشت هادی نوروزی بود. شماره 24 بالای پیراهن به چشم می خورد و کریم جمله ای هم به خاطر درگذشت کاپیتان فقید پرسپولیس نوشته بود؛ «روحت شاد، کاپیتان» این کار تاثیرگذار کریم باعث شد تا همه متوجه شوند با اینکه دور از هادی است اما در کنار همه پرسپولیسی ها از این اتفاق تلخ، بسیار ناراحت است.

 مرزبان: نوروزی هرگز فراموش نخواهد شد

  علیرضا مرزبان مربی سابق پرسپولیس درباره فوت نابهنگام هادی نوروزی می گوید: این ضایعه هرگز از ذهن طرفداران پرسپولیس بیرون نخواهد رفت.
مربی تیم فوتبال پیکان گفت: من به واسطه نزدیکی با تیم فوتبال پرسپولیس همواره از اخلاق، ادب و شخصیت این بازیکن چیزهای زیادی شنیده ام و امیدوارم همه فوتبالیست ها با دیدن احترام جمعی به این بازیکن بیشتر مراقب رفتار خود باشند تا رضایت جمعی پیرامون آنها اتفاق بیافتد. من فکر می کنم این فوت نابهنگام و تلخ فرصتی برای فوتبال ماست تا با سرمشق قرار دادن رفتار حرفه ای این بازیکن به قلب مردم بازگردد.
 

میداودی: هنوز باورم نمی‌شود که دیگر هادی نیست

کربکندی: نوروزی ورزشکار سالمی بود

کارشناس فوتبال گفت: هادی نوروزی ورزشکار سالمی بود و حیف شد که این قدر زود رفت.

خبرگزاری فارس: کربکندی: نوروزی ورزشکار سالمی بود

رسول کربکندی در گفت و گويي در مورد درگذشت هادی نوروزی اظهار داشت: وقتی این خبر را شنیدم خیلی شوکه و ناراحت شدم. او ورزشکار سالمی بود. واقعا اتفاق بدی رخ داد و امیدوارم خداوند به خانواده او صبر دهد.

همچنین میلاد میداودی مهاجم تیم سایپا نیز گفت: من و هادی نوروزی در تیم جوانان با هم بودیم سپس او به داماش رفت و من به پاس. در تیم ملی هم یک دوره با هم بودیم. خاطرات خوبی از هم داشتیم. واقعا از اینکه دیگر نیست شوکه هستم و اصلا باورم نمی شود که دیگر هادی نیست. او جزو با اخلاق های فوتبالمان بود و  خدا به خانواده اش صبر بدهد.

کریم انصاری فرد مرگ هادی نوروزی را یک «دروغ» می داند

ورزش > فوتبال ملی - مهاجم سابق تیم ملی امشب شنبه بعد از گلزنی برای پانیانیوس گل خود را تقدیم به هادی نوروزی کرد.
او دقایقی پس از این بازی هم در اینستاگرام خود متنی احساسی برای مرگ هادی منتشر کرد و نوشت: «هادی عزیز وقتی این متن را برایت می نویسم، در زادگاهت آرام گرفته ای. نمی دانم این شب و روزها را دور از وطن چگونه سر کنم. با این غم بزرگ که نمی دانم چطور با آن کنار بیایم. رفتن تو بزرگترین دروغی بود که می توانستم بشنوم اما گویا همه مردم دنیا دروغ می گویند. من هنوز این دروغ را باور نکرده ام چون می دانم زنده ای. این رفتن نیست، کوچ کردن است. از اینجا به جایی دیگر. به جایی که می دانم تو به آن تعلق داری، به بهشت. هادی می دانم از این زندگی عاصی شده بودی و آرام و بی صدا، وقتی همه خواب بودیم از کنارمان کوچ کردی و به جایی رفتی که نیک می دانم، در آنجا خوشبخت ترین هستی.

فقط من مانده ام و خاطراتی که از درون من را می خورد. کاش در تمام آن روزها که همبازی بودیم، حرف می زدی، داد می زد، شوخی می کردی و از بچه هایت برایمان می گفتی، اما افسوس که حالا با آن سکوتت و با آن آرامشت، رفتنت را دردناک تر کردی. پسر خوب از بین ما رفت و ما مانده ایم و دروغ بزرگی به نام مرگ تو.
راستی هادی، شنیده بودم در تعطیلات برای کودکان روستایت توپ و لباس می خریدی. هنوز رد پایت آنجاست و بچه ها منتظر بازگشتت هستند. بازگشت عمویی که برایشان در صندوق ماشینش کلی هدیه دارد. آنها هم مثل من رفتنت را باور ندارند و همه منتظر هستیم یک روز دوباره ملاقاتت کنیم. تا آن روز فقط چهره آرامت با آن لبخند دلنشین در خاطره ما باقی می ماند و برای دیدنت لحظه شماری می کنیم.»




منبع:مازند اسپرت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار